کد خبر : 1562320 | 27 مهر 1397 ساعت 19:38 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی‌نسب: از باخت ناراحت نیستیم

یک بازیکن سپاهان اندازه کل نساجی است!

مربی تیم نساجی مازندران می‌گوید اگر بی تجربگی بازیکنان تیمش نبود آن‌ها الان با یک امتیاز زمین بازی را ترک کرده بودند.

یک بازیکن سپاهان اندازه کل نساجی است!

به گزارش "ورزش سه" مهدی هاشمی نسب در غیاب جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار تیمش با سپاهان شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، من هم فکر می‌کنم دو تیم نسبت به هم با توجه به دیداری که در جام حذفی داشتند شناخت داشتند. تمام تمرکز حریف روی توپ های بلند و ضربات ایستگاهی بود که از همانجا هم ضربه خوردیم. اگر بی تجربگی بچه ها نبود الان با یک امتیاز بیرون آمده بودیم. شاید ما موقعیت‌های چندانی نداشتیم اما به حریف هم موقعیت چندانی ندادیم. اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند و از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردند به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم اما متأسفانه به کم‌تجربگی تیم باختیم. ناراحتی ما از شکست مقابل سپاهان نیست بلکه از این است که می‌دانستیم حریف از کجا می‌تواند به گل برسد که درست از همانجا هم ضربه خوردیم.

 

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: می‌دانستیم تمام قدرت سپاهان روی خط حمله و تک‌مهاجمش کی‌روش است. روی این موضوع کار هم کرده بودیم اما فوتبال همین است. اگر اشتباه کنی، مجازات می‌شوی. ما هم باید بیشتر کار کنیم.

هاشمی‌نسب درباره قضاوت داور گفت: بحثی درباره داوری نداریم اما احساس می‌کنم اواخر بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان رخ داد.

 

وی درباره برنامه آینده نساجی گفت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است. درست است خوب بازی می‌کنیم اما وقتی نتیجه نمی‌گیریم، این دیده نمی‌شود. خوب بازی می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. مقایسه نساجی با سپاهانی که برای قهرمانی می‌جنگد درست نیست. فکر می‌کنم قرارداد یک بازیکن سپاهان به اندازه تمام بودجه نساجی است. شبانه روز تلاش می‌کنیم و آنهایی که فوتبال را می‌فهمند متوجه می‌شوند که ما در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم. هفته به هفته بهتر می‌شویم و در روزهای آینده تیم متفاوتی را خواهید دید.

 

هاشمی‌نسب درباره هواداران نساجی گفت: تمام دلخوشی ما هوادارانمان هستند، یکی از دلایلی که نساجی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آمد همین هواداران هستند که خیلی به ما کمک کردند. باید کمی صبور باشند، متأسفانه ما در جذب بازیکن مشکل داشتیم. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و خصوصی بودن نساجی کمی دچار مشکل هستیم، اما امیدواریم در نیم‌فصل نفراتی را که نیاز داریم جذب کنیم.

 

دیدگاه‌ها