کد خبر : 1562337 | 27 مهر 1397 ساعت 20:32 | 235.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسم رمز پیروزی ؛ اللهیار !

صید بزرگ استقلال؛ صیاد جانشین تیام

بازیکن جوان استقلالی ها حالا ستاره این تیم است و برای تیم شفر همه کاره شده است.

صید بزرگ استقلال؛ صیاد جانشین تیام

به گزارش "ورزش سه"، زنده کردن یک توپ مرده، چرخش و شوتی غیر قابل مهار به سمت دروازه گینه در جام جهانی باب آشنایی با ستاره ای بود که با اسم ویژه خود در ذهن ها ماند و در جوانی حالا عصای دست شفر و موثرترین بازیکن استقلال است.

 

شروع با جنجال در استقلال
اولین خرید استقلال بود اما همین حالا هم وضعیت جدایی او از سایپا مشخص نیست؛ صیادمنش با یک برگه رضایت نامه از سایپا به مقصد ترکیه و گالاتاسرای جدا شد اما شرایط برای او به شکلی پیش رفت که در پایان فصل به استقلال پیوست. قراردادی که سایپایی ها به آن اعتراض داشتند و همچنان هم دو باشگاه بر سر آن در حال چانه زنی هستند اما صیادمنش با توجه به همه این موضوعات بازیکن استقلال شد و روزهای خوب خود را در این تیم آغاز کرد.

 

بی توجه به اختلاف قد و قوای فیزیکی، صیادمنش حتی در سرزنی هم موفق بود و بالاتر از سارفور برای استقلال پرید.

 

 

عبور سلامت از جنجال فولادشهر
یک فیلم جنجالی ستاره جوان استقلال را به حاشیه برد؛ صیادمنش محروم شد و یک ماه از فوتبال دور ماند اما عملکرد خوب این بازیکن و حمایت های مدیران و ورود به موقع فدراسیون باعث شد تا اللهیار با موفقیت و یک تجربه بزرگ از این بحران فاصله بگیرد.
درس بزرگی که می تواند در سال های آینده تبدیل به نقطه ای کلیدی در مسیر فوتبال این بازیکن شود و همچنان به او کمک کند تا بی حاشیه به پیش برود.

 

 

خستگی ناپذیر از ۷۰ دقیقه پرس، با رفت و آمد زیاد مدافعان سایپا را به اشتباه انداخت تا در نهایت سارفو به جای توپ، مچ پای او را زد؛ دردی به ارزش سه امتیاز.

 

 

ستاره ای که دایی و سایپا از دست دادند
علی دایی به رو کردن جوان های مستعد عادت دارد؛ مهدی طارمی آخرین آن است و البته جوانان زیادی همین حالا از او درس فوتبال می آموزند.
صیادمنش اما به راحتی از دست دایی و سایپایی ها سر خورد تا در عصر یک روز پاییزی بلای جان تیم دایی شود.
یک گل و یک پاس گل برابرنفت مسجد سلیمان او را به موثر ترین بازیکن استقلال تبدیل کرد و حالا در دیدار با سایپا نیز با یک تیرک و گرفتن یک پنالتی به روزهای خوب خود ادامه داد و بلای جان تیمی شد که آغاز فوتبال خود را از آنجا داشت.

 

اللهیار در دریبل زنی هم تبحر بالایی دارد؛ مدافعان سایپا و نفت مسجد سلیمان می توانند در این باره صحبت کنند. از یک پا دوپا تا سرتوپ و پا عوض کردن!

 

 

مسیر پیشرفت ادامه دارد
طاهری مربی استقلال خبر از ۴۵ دقیقه تمرین اختصاصی برای صیادمنش در هر تمرین داد و گفت که او به زودی تبدیل به یک تمام کننده شش دنگ می شود.
مهاجم جوان استقلال که جلوتر از اسم های دیگر حالا بهترین خرید استقلال است اما لقب های زیادی ندارد. صیادمنش جوان نه آسنسیو، نه مسی و نه رونالدو و نه هیچ بازیکن دوم دیگری است. مهاجم شمالی و جوان استقلال اولین اللهیار فوتبال است. بازیکنی که می تواند امید کرانچار برای المپیک، شفر برای لیگ و حتی کی روش برای ۲۰۲۲ باشد.

 

اللهیار و مهدی قائدی حالا دو بال پرواز شفر هستند؛ پروازی شاید به سمت قهرمانی لیگ برتر.

دیدگاه‌ها