کد خبر : 1562396 | 28 مهر 1397 ساعت 09:05 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران بایرن برای رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته بودند

حمیدزیچ: بی‌احترامی را بس کنید، بایرن پیروز می‌شود

دیروز در جریان کنفرانس خبری ویژه‌ی سه مدیر ارشد باشگاه بایرن مونیخ، مدیر ورزشی این باشگاه حسن صالح حمیدزیچ وظیفه‌ی دفاع از نیکو کوواچ سرمربی تحت فشار بایرن را به عهده داشت.

حمیدزیچ: بی‌احترامی را بس کنید، بایرن پیروز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، صالح حمیدزیچ که از سوی کارشناسان فوتبال و رسانه‌ها به دلیل اینکه در ملاء عام از سرمربی تیمش حمایت علنی نکرده مورد انتقاد واقع شده بود در کنفرانس خبری دیروز برای جبران مافات تلاش کرد.

 

صالح حمیدزیچ برای پاسخ دادن به این انتقاد و پرداختن به موضوع کوواچ به جای اینکه مستقیماً از او صحبت کند، ترجیح داد پای اشتفان افنبرگ اسطوره‌ی بایرن مونیخ که چند روز پیش این انتقاد را مطرح کرده بود به میان بیاورد. او گفت:" کار اشتفان افنبرگ کار رسانه‌ای و تلویزیونی است و من در باشگاه بایرن مونیخ مسئولیت دارم. برای ارزیابی عملکرد من نباید به سرخط خبرها نگاه کنید چون من رسانه‌ای نیستم. یک تیم را نمی‌تواند با کارهای نمادین مدیریت کرد".

 

صالح‌حمیدزیچ سپس به این سوال پرداخت که آیا حمایت علنی از نیکو کوواچ، یعنی همان چیزی که رسانه‌ها خواستارش شده بودند، واقعاً لازم بوده یا نه. او گفت:" اینجا باید یک موضوع را روشن کنم. از من به خاطر اینکه از نیکو کوواچ حمایت علنی نکرده‌ام انتقاد شده است. ولی آخر چرا؟ خود نیکو که از این بابت ناراحت نبود و به من گله نکرده. او خوب می‌داند که ما پشت سرش ایستاده‌ایم و برای کارش ارزش قائلیم. دیگر لازم نیست در ملاءعام او را ببوسیم تا نشان دهیم که از او حمایت می‌کنیم. بوندس‌لیگا یک برنامه‌ی تلویزیونی نیست. اتفاقاتی که در این مدت افتاده و موج  رسانه‌ای که علیه بایرن بوجود آمده غیر قابل قبول و بی‌احترامی به این باشگاه بزرگ است".

 


صالح حمیدزیچ با اشاره به شروع خوب بایرن در بازی‌های اول فصل و بعد ورود این تیم به یک دوره‌ی بحرانی گفت:" شرایط تیم بهتر خواهد شد و ما دوباره پیروز خواهیم شد. ولی اینکه بلافاصله بعد از یک شکست یا تساوی کل یک باشگاه به زیر سوال برده شود غیر قابل قبول است".

 

حمیدزیچ با اشاره به اینکه از ساخته شدن برنامه‌ها و نوشتن مقالات غیرمحترمانه درباره‌ی بازیکنان بایرن بسیار ناراحت شده گفت:" تیم ما سزاوار این همه بی‌مهری نبود. ما در مقابل این حرکات از خودمان دفاع خواهیم کرد. من شخصاً با تمام قوا از بازیکنانم دفاع خواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها