کد خبر : 1562409 | 28 مهر 1397 ساعت 09:10 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از مشکلات خط دفاع و حمله آگاه هستم

یورگن کلوپ، سرمربی تیمش از مشکلات خط حمله تیمش در گلزنی و بی ثباتی خط دفاعی کاملا آگاه است.

کلوپ: از مشکلات خط دفاع و حمله آگاه هستم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل مقابل منچسترسیتی، بازیکنان لیورپول تیمشان را به مقصد تیم های ملی ترک کردند. آنها در 4 بازی اخیرشان، 2 گل به ثمر رسانده اند. محمد صلاح که فصل قبل بهترین گلزن لیورپول بود، در این فصل از اوج فاصله گرفته و پس از پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون دیگر گلی نزده است. او در حقیقت 3 گل در 8 بازی زده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 9 گل عقب تر است. با این وجود، کلوپ از این شرایط دچار نگرانی نشده است.

 

او گفت:" یک دوره طبیعی برای هماهنگ شدن است. شما تمرکزتان را روی چیزی می‌گذارید و سریعا  تمرکز روی موضوع دیگر را از دست می‌دهید. موضوع این نیست که ما شانسی نداشتیم، موضوع این است که از شانس هایمان به بهترین شکل استفاده نمی‌کنیم. من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. ما نتایج خوبی کسب کرده ایم و زیاد گل زده ایم ولی مشخص است که باید پیشرفت کنیم.

 

 

1338589

 

 

ولی باید این ثبات را نگه دارید، شکی در آن نیست. عملکرد دفاعی ما اعتباری برای کل تیم بوده است. شوت های زیادی به سمت دروازه ما زده نمی‌شود. اینطور نیست که به خاطر حضور الیسون که یکی از بهترین های جهان است، گلی نمی‌خوریم. ما در اصل اجازه شوت زدن را به حریفان نمی‌دهیم."

دیدگاه‌ها