کد خبر : 1562412 | 28 مهر 1397 ساعت 09:45 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم سامان قدوس آماده برای جدال در پاریس

سرمربی آمیان: مقابل PSG از پیش باخته نیستیم

کریستوف پلیسیه سرمربی آمیان که تیمش امروز شنبه در استادیوم پارک دو پرنس به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود در مصاحبه‌ی خبری با رسانه‌های فرانسوی از وضعیت تیمش و این بازی گفت.

سرمربی آمیان: مقابل PSG از پیش باخته نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، پلیسیه در ابتدای صحبتهای خود از اینکه وقفه‌ی بازی‌های ملی به پایان رسیده و بازیکنان ملی‌پوش آمیان به اردوی باشگاه‌شان بازگشته‌اند ابراز خوشحالی کرد و گفت:" بازیکنان ملی‌پوش ما شاداب و آماده برگشته‌اند و این خبر خوبی است". سامان قدوس یکی از این ملی‌پوشان آمیان است که بعد از شرکت در بازی تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی به فرانسه بازگشته است.

 

کرافت، قدوس و خالد عدنان سه بازیکن آمیان هستند که اخیراً بعد از شرکت در بازی‌های ملی کشورهایشان به اردوی آمیان اضافه‌ شده‌اند. عدنان روز پنج‌شنبه با آمیان تمرین نکرد ولی رسانه‌ها می‌گویند او مشکلی ندارد چرا که در بازی بنین و الجزایر به میدان رفته است.

 

بازگشت کوئنتین کورنت به تمرینها بعد از یک دوره‌ی نسبتاً طولانی مصدومیت یکی دیگر از نکاتی بود که پلیسیه از آن خوشحال بود. یکی از بازیکنان کلیدی آمیان که به دلیل عمل جراحی روی پایش مدتی در ترکیب این تیم حضور نداشت.

 

اما کریستوف پلیسیه در مورد بازی بزرگ امروز تیمش مقابل پاری سن ژرمن در پاریس گفت:" بازی در پاریس مقابل پاری سن ژرمن برای ما محک بزرگی است تا بتوانیم روحیه‌ی ایثار و از خود گذشتگی‌مان را سنجش کنیم و ببینیم از نظر ذهنی چقدر برای بازی‌های بزرگ آمادگی داریم. نکته‌ی مهم این است که تیم ما هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین علت به هیچ وجه یک قربانی از پیش باخته نیست".

 

دیدگاه‌ها