کد خبر : 1562432 | 28 مهر 1397 ساعت 11:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت- تراکتور؛ اینبار خبری از جنجال نیست

تیم های صنعت نفت و تراکتورسازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آبادان به مصاف یکدیگر می روند.

صنعت نفت- تراکتور؛ اینبار خبری از جنجال نیست

به گزارش "ورزش‌سه"،  آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی آبادان میان صنعت نفت و تراکتورسازی تبریز برگزار می شود.


این دو تیم در شرایطی رودرروی هم قرار می‌گیرند که حدود یکماه قبل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باهم بازی کردند و اتفاقات عجیبی را تجربه کردند. در آن بازی علاوه بر اینکه تعویض اشکان دژاگه دردسرساز شد و زمینه ای برای کنار رفتن جان توشاک سرمربی ولزی از تراکتورسازی بود، تنش هایی میان بازیکنان تراکتور و داور پیش آمد که اخراج مسعود شجاعی را در پی داشت.


بعد از بازی هم کمیته انضباطی رای به محرومیت یک جلسه ای شجاعی داد و حالا او امروز غایب خواهد بود. از سوی دیگر در مسابقه گذشته هواداران آبادانی نیز با شعارهای خود تنش هایی ایجاد کردند و حالا بازی امروز در حالی برگزار می شود که صنعت نفت از حضور تماشاگرانش بی بهره است.


بی تردید بازی امروز با توجه به نبود تماشاگرانش جذابیت قبل را نخواهد داشت و از سوی دیگر پیش بینی می شود تنش های بازی قبلی نیز در آن پیش نیاید.


در چنین شرایطی صنعت نفت و تراکتورسازی در آرامش برای کسب 3 امتیاز تلاش خواهند کرد و باید دید در پایان بازی ای که ساعت 18 امروز شروع می شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها