کد خبر : 1562434 | 28 مهر 1397 ساعت 11:03 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل به نیمار، تیاگو سیلوا و مونیه استراحت داد

سه غایب بزرگ PSG در بازی با تیم قدوس

توماس توخل به سه نفر از بازیکنان مهم PSG برای بازی امشب این تیم مقابل آمیان در لوشامپیونا استراحت داده و به نظر می‌رسد هدف توخل این بوده که تیاگو سیلوا، نیمار و توماس مونیه را برای بازی روز چهارشنبه‌ی تیمش مقابل ناپل، کاملاً آماده در اختیار داشته باشد.

سه غایب بزرگ PSG در بازی با تیم قدوس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه زوج نیمار و امباپه در بازی قبلی پاریسی‌ها در لیگ فرانسه در جریان پیروزی خیره‌کننده‌ی 5-0 مقابل لیون بسیار درخشان ظاهر شده بودند، اعلام اینکه نیمار در بازی امشب مقابل آمیان بازی نخواهد کرد برای هواداران پاری سن ژرمن عجیب بوده است. هر چند تصمیم توخل برای استراحت دادن به سه نفر از ستاره‌های مهمش در آستانه‌ی دیدار بسیار مهم روز چهارشنبه‌ی PSG مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ، منطقی به نظر می‌رسد.

 

توماس توخل برای بازی امشب تیمش مقابل آمیان در هفته‌ی دهم رقابتهای لوشامپیونا اسامی 19 بازیکن را اعلام کرد. به جز کنار گذاشته شدن نیمار، تیاگو سیلوا و مونیه از این فهرست، مارکینیوش هم دیگر بازیکنی است که نامش در فهرست پاری سن ژرمن به چشم نمی‌خورد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آمیان گفت:" کورزاوا، دنی آلوز و دوگبا همچنان مصدوم هستند و نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند ولی در حال تلاش هستند تا هر چه زودتر به ترکیب پاری سن ژرمن برگردند".

 

توخل همچنین گفت:" به جز آنها همه‌ی بازیکنان ما آماده هستند ولی ما باید به مارکینیوش، نیمار و مونیه استراحت می‌دادیم چون آنها در وقفه‌ی بازی‌های ملی بیشترین دقایق را در تیمهای ملی‌شان بازی کرده‌اند و به شدت تحت فشار بوده‌اند. قبل از بازی با نیس که بازی سختی بود به این بازیکنانم گفته بودم که اگر نیس، ستاره‌ی سرخ بلگراد و لیون را ببریم یک هفته به آنها استراحت خواهم داد".

 

دیدگاه‌ها