کد خبر : 1562437 | 28 مهر 1397 ساعت 11:10 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

امتیاز ویژه گلزنی برای مدافع تازه وارد؛

دانشگر میخ فیکس بودن را محکم کوبید(عکس)

مدافع جوان تیم شفر در بازگشت به ترکیب استقلال روز موفقی را برابر تیم سابق خود داشت.

دانشگر میخ فیکس بودن را محکم کوبید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر روز جمعه به ترکیب استقلال برگشت؛ مسیر بازگشت او به ترکیب البته متفاوت از آنچه در فوتبال ایران انتظار داریم بود و دانشگر بی حاشیه و با آرامش و حضور در تمرینات توانست از اولین فرصت دوباره شفر برای حضور در ترکیب استقلال به خوبی استفاده کند.


دانشگر در این دیدار یک ماموریت مهم داشت و باید بالاتر از آرمان رمضانی سر می زد. رمضانی مهره ای کلیدی در حملات تیم دایی است و کنترل این بازیکن نقش پر رنگی در مهار بازی تیم سایپا داشت و بعد از 10 دقیقه اول تقریبا حملات سایپا برای آبی ها مهار شد.


موفقیت دانشگر در این بازی محدود به این موضوع نبود. دانشگر در کنار منتظری روز خوبی در زمین نیز داشت و اگر صحنه گل سایپا را فراموش کنیم، بازیکنان تکنیکی و پرشمار سایپا برابر مدافعان استقلال خیلی موفق نبودند.

 


مدافع تازه وارد استقلالی ها در این دیدار برای تیم شفر روی یک ضربه کرنر گلزنی نیز کرد تا اولین گل خود با پیراهن استقلال را خیلی زود در کارنامه خود ثبت کند و همین موضوع با توجه به اهمیت گلزنی روی ضربات ایستگاهی یک امتیاز متفاوت برای دانشگر است.


محمد دانشگر حالا مهره ای جدید و تاثیر گذار برای شفر است؛ مهره ای که نشان داده می تواند غیر قابل جانشین در ترکیب استقلال باشد و احتمالا از دیدار با سپاهان شاهد فیکس شدن دوباره او خواهیم بود.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها