کد خبر : 1562447 | 28 مهر 1397 ساعت 11:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه‌ی سیتی برای تقویت خط میانی

گواردیولا ستاره‌ی 21ساله‌ی آژاکس را می‌خواهد

منچسرسیتی قصد دارد در اولین فرصت نقل و انتقالات فرانکی دی یونگ ستاره‌ی 21ساله‌ی آژاکس را به خدمت بگیرد.

گواردیولا ستاره‌ی 21ساله‌ی آژاکس را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا تابستان سال جاری برای جذب جرجینیو تلاش زیادی کرد ولی بعد از پیوستن او به چلسی با قراردادی 57میلیون پوندی، گواردیولا دیگر از اضافه کردن یک هافبک میانی به تیمش خودداری کرد. اما حالا به نظر می‌رسد پپ متوجه شده که سیتی در این پست به تقویت نیاز دارد.

 

دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شد که سیتی به صورت جدی عملکرد فرانکی دی یونگ را زیر نظر داشته و برای جذب او در اولین فرصت برنامه‌ریزی کرده ولی شکی نیست که منچسترسیتی برای جذب دی‌یونگ که این روزها یکی از استعدادهای جوان برتر فوتبال اروپا است با رقبای سرسختی روبرو خواهد شد.

 

چرا که بر اساس گزارشها بارسلونا هم برای جذب این هافبک هلندی 21ساله آماده می‌شود و ژاوی اسطوره‌ی این باشگاه کاتالان چندی پیش، دی‌یونگ را با سرجیو بوسکتس هافبک درخشان بارسا مقایسه کرده بود.

 

گفته می‌شود آژاکس برای واگذار کردن دی‌یونگ 70 میلیون پوند تقاضا خواهد کرد. در نتیجه سیتی برای جذب او باید رکورد فعلی خود در جذب بازیکن که در تابستان امسال با به خدمت گرفتن ریاض محرز از لستر با قراردادی 60 میلیون پوندی ثبت شده بود را بشکند. دیلی‌میل می‌گوید سیتی در ماه ژانویه به دنبال اضافه کردن یک هافبک به ترکیب خود نخواهد بود ولی در صورتیکه گواردیولا با مصدومین بیشتری در این پست مواجه شود ممکن است در این تصمیم خود تجدیدنظر کند.

 

سیتی در عین حال چند ستاره‌ی دیگر را برای این پست مد نظر گرفته و به گزارش دی‌میل منابع نزدیک به این باشگاه گفته‌اند مسئولین سیتی به روبن نوز بازیکن ولوز علاقه‌ی زیادی دارند.

 

خود دی‌یونگ اخیراً اعلام کرده که مایل است این فصل را تا انتها در خدمت آژاکس باشد. قهرمان فصل گذشته‌ی لیگ برتر که روز شنبه در بازی مقابل برنلی، ستاره‌ی بلژیکی خود کوین دی‌بروینه را بعد از دو ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، دوباره در ترکیب خواهد دید در عین حال قصد دارد با لروی سانه هافبک آلمانی‌اش قرارداد جدیدی منعقد کند.


گواردیولا روز جمعه تایید کرد که تلاشهای باشگاه برای عقد قراردادهای جدید با بازیکنانش ادامه دارد و رحیم استرلینگ یکی دیگر از ستاره‌هایی است که پپ مایل است قراردادش هر چه زودتر تمدید شود.

 

1346420

دیدگاه‌ها