کد خبر : 1562470 | 28 مهر 1397 ساعت 12:16 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

شفر از نمایی نزدیک!

مرد آلمانی برای اولین بار در موقعیتی متفاوت شاگردانش را هدایت کرد تا طعم دومین برد فصل را بچشند.

به گزارش "ورزش سه"، اخراج در مسجدسلیمان باعث شد تا وینفرد شفر برای اولین بار در یک سال گذشته شاگردانش را در موقعیتی متفاوت هدایت کند. نشستن روی سکوها در کنار ساشا باعث شد تا مرد آلمانی این دفعه بیشتر از همیشه برای طرفداران قابل لمس باشد به خصوص برای کودکانی که او را مردی از جنس استقلال می دانند و دل به توانایی هایش برای اوج گیری دوباره تیم محبوب شان دوخته اند.

 

1346457


وینفرد شفر در روزهایی که نتایج استقلال چندان رضایت طرفداران را جلب نکرده بود برای سپری کردن محرومیت یک جلسه ای خود روی صندلی های جایگاه ویژه ورزشگاه تختی نشست تا طرفداران استقلال برای اولین بار او را آرام و بدون جنب و جوش های معمول در کنار خط طولی زمین ببینند، فرصتی که شاید دیگر نصیب برخی از آنها نمی شد تا از نزدیک پیرمرد مو سپید آلمانی را ببینند کنند.


وقتی بازی با برتری شیرین استقلال به پایان رسید وینفرد شفر در مسیر ترک جایگاه ویژه با استقبال تعدادی از هواداران روبرو شد که در یکی از این صحنه ها چند کودک با پوشیدن پیراهن شماره 6 امید ابراهیمی فرمانده فصل قبل شفر با دست های خود نسبت به سرمربی المانی ابراز ارادت کردند تا این گونه دوست داشتن خود را بروز بدهند، صحنه ای ماندگار برای شفر که می تواند خاطرات شیرین زیادی برای او در سال های آتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها