کد خبر : 1562476 | 28 مهر 1397 ساعت 12:39 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن-وولفسبورگ؛ آینده کوواچ به این دیدار گره خورده

با به پایان رسیدن وقفه‌ی لیگهای اروپایی به خاطر برگزاری بازی‌های ملی، بایرن مونیخ بحران‌زده امروز شنبه به دیدار ولفسبورگ می‌رود و تنها پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی است که می‌تواند آتش بحران در این تیم بزرگ آلمانی را مهار کند.

بایرن-وولفسبورگ؛ آینده کوواچ به این دیدار گره خورده

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر آنچنان تحت فشار قرار گرفته که به نظر می‌رسد نیکو کوواچ سرمربی جوان این تیم ظرف دو هفته به اندازه‌ی 30 سال پیر شده است. سیمای کوواچ این روزها به تجسم وضعیت بایرن مونیخ تبدیل شده: سالخورده، عصبی و پر از استرس.


بایرن برای اینکه این روند را دست‌کم برای یک هفته متوقف کند با تمام قوا به مصاف ولفسبورگ می‌رود، تیمی که در سالهای اخیر در مقابل غول قرمز باواریا حرف چندانی برای گفتن نداشته و همین باعث شده کوواچ و تیمش اشتهای زیادی به پیروزی بر ولفسبورگی‌ها داشته باشند.

 

نیکو کوواچ در کنفرانس خبری پیش از این بازی نکته‌ی دقیق و مشخصی درباره‌ی ترکیب یا استراتژی تیمش نگفت و به استفاده از کلمات کلی‌ای مثل فضای مثبت و روحیه‌ی مثبت و سیاست استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان بسنده کرد.

 

ولی دست‌کم می‌دانیم که کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان بدون شک در این بازی حضور نخواهند داشت چرا که به دلیل مصدومیت‌های شدید تا مدتها نمی‌توانند در ترکیب بایرن حاضر شوند. ولی این احتمال وجود دارد که رافینیا بتواند امروز برای کوواچ به میدان برود. از این گذشته ژروم بواتنگ که به دلیل مصدومیت به تیم ملی آلمان دعوت نشده بود حالا سلامت خود را به دست آورده و آماده‌ی به میدان رفتن در مقابل ولسفبورگ خواهد بود.

 

خامس رودریگز هم بعد از بازی برای تیم ملی کلمبیا به مونیخ بازگشته. ولی بازگشت دیرهنگام خامس باعث شده رسانه‌های آلمانی مدعی شوند که به همین علت، توماس مولر به جای او در بازی مقابل ولفسبورگ بازی خواهد کرد. هر چند کوواچ در کنفرانس خبری خود گفت که خامس آماده است و می‌تواند در این بازی به میدان برود.

 

مانوئل نویر مسلماً درون دروازه خواهد ایستاد و بواتنگ و سوله مرکز خط دفاع را پوشش خواهند داد. در سمت چپ خط دفاع به احتمال زیاد داوید آلابا و در سمت راست کیمیچ به کار گرفته خواهد شد. تیاگو و مارتینز به احتمال زیاد در نقش هافبک دفاعی برای بایرن بازی خواهند کرد. دو وینگر بایرن در این بازی به احتمال زیاد ریبری و روبن، به ترتیب در سمت چپ و راست خواهند بود و خامس یا توماس مولر به عنوان مهره‌ی اصلی خط میانی وظیفه‌ی مدیریت این خط را به عهده خواهند داشت. رابرت لواندوفسکی هم طبق معمول در نقش تک‌مهاجم بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

 

1346464

دیدگاه‌ها