کد خبر : 1562522 | 28 مهر 1397 ساعت 13:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه انتقادات کلوپ از لیگ یوفا

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بر سر مواضع تندش علیه لیگ ملت‌های یوفا همچنان باقی مانده و اعتراض زیادی به این موضوع دارد.

ادامه انتقادات کلوپ از لیگ یوفا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یوفا از امسال برای اولین بار برگزار شده و هدف از برگزاری آنها، رقابتی کردن دیدارهای دوستانه ملی بوده تا هیجان بالاتر رفته و جذابیت بیشتری ایجاد شود. با این حال باشگاه‌ها به خاطر درگیری بیشتر بازیکنانشان و بالا رفتن امار مصدومیت، مخالفت بسیاری با این موضوع دارند. فن دایک از جمله بازیکنانی بود که در این رقابت ها مصدوم شد و محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا نیز در مقدماتی جام ملت‌های آفریقا دچار مصدومیت شدند و با مشکل به تیم برگشتند. حال کلوپ در کنفرانس خبری جدیدش حملات جدیدی علیه این رقابت ها را شروع کرد.

 

 

1338589

 

 

او گفت:" آنها می‌گویند که حالا بازی های خوبی برگزار می‌شود، رقیبان واقعی و واقعا این رقابت ها از دیدار دوستانه بهتر است. شاید مردم بخواهند هر شب، جنگیدن آنتونی جاشوا را تماشا کنند ولی این ممکن نیست. هیچکس در ورزش‌های دیگر چنین درخواستی از مردم ندارد. اگر فوتبال آمریکایی بازی کنید، در تابستان تعطیلاتی دارید که از کل فصل ما بیشتر است. در بسکتبال هم همینطور است.

 

فوتبال به خاطر محبوب تر بودن نسبت به دیگر ورزش‌ها، دسته پایین تر و بالاتر دارد و تیم‌ها سقوط و صعود می‌کنند. آیا واقعا می‌خواهیم هر شب اپرا تماشا کنیم یا هر دو ماه؟ این سوال است. باید مراقب باشیم. این حرفی بود که من زده بودم."

دیدگاه‌ها