کد خبر : 1562524 | 28 مهر 1397 ساعت 14:56 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

یزدی: این اشتباهات می تواند حساب شده باشد؛

مگر می شود خطا برای ما باشد و بازیکنمان اخراج شود؟

سرمربی تیم استقلال خوزستان انتقاد شدیدی را نسبت به داوری های بازی های تیمش به ویژه دیدار دیروز و اخراج دو بازیکن استقلال مطرح کرد.

مگر می شود خطا برای ما باشد و بازیکنمان اخراج شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دیشب تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی، یکی از تصمیمات حسن اکرمی باعث اعتراض شدید استقلالی ها شد. داریوش یزدی درباره اتفاقات دیشب و این تصمیم که منجر به اخراج 2 بازیکن تیمش شد، در گفت و گو با ورزش سه اظهار داشت: خستگی را به تن ما گذاشتند. متاسفانه شرایط طوری است که کوچکترین دغدغه من شده کارهای فنی. در حالی که باید قاعدتا برای آنها بیشتر از هر چیز وقت بگذاریم. الان چیزهای دیگری در فوتبال تعیین کننده شده اند. در بازی دیروز لطمه زیادی از داوری خوردیم و فکر می کنم مجموعه ما باید فکری بکند.

 

او افزود: من می گویم فدراسیون هم باید به فکر این مسئله باشد. یا این اتفاقات داوری و چینش داوران ضعیف برای ما از پیش فکر شده است، که در این صورت متاسفم و حرفی ندارم بزنم، یا اینکه اینطور نیست و حالا باید فکر عاجلی درباره آن شود تا اینگونه مشکلات برای تیم هایی مثل ما  که کم بضاعت از نظر نیروی انسانی و مسائل مالی هستند، پیش نیاید. ما داریم تاوان این را می دهیم که کسی را در فدراسیون نداریم. نوار موفقیت های ما مدتی است قطع شده و حالا دارند برای ما مشکلات ادامه دار ایجاد می کنند.

 

سرمربی استقلال که در بازی قبلی مقابل صنعت نفت گفته بود به انتخاب داور مشکوک است، درباره اشتباهات بازی دیروز گفت: فکر می کنم دیگر از اشتباه گذشته بود. اشتباه سهوی در داوری وجود دارد اما این اشتباه می تواند حساب شده یا شاید حتی عمدی باشد. وقتی یک داور اعلام خطا برای تیم ما می کند، مگر می شود به بازیکن ما کارت قرمز نشان بدهد؟ من این را نمی فهمم. همچنین در ادامه هم نتوانست مدیریت کند و بازیکن دوم ما را اخراج کرد تا کاملا خلع سلاح شویم.

 

او درباره ماجرای بیرون کشیدن تیم از زمین گفت: هواداران ما هم خواهان این بودند که ما از بازی خارج شویم و دیدید که با وقفه کار را شروع کردیم و مانده بودیم بین ادامه بازی به خاطر روح جوانمردی و انصراف به خاطر این همه اجحاف که در حق ما می شود. در نهایت خودم این تصمیم را گرفتم و به مدیریت باشگاه هم گفتم که به خاطر حرمت به مسابقه و مردمی که حضور پیدا کرده بودند، ادامه دادیم. با اینکه می دانستیم امکان دارد به علت کمبود بازیکن، شکست سنگینی بخوریم ولی به احترام فوتبال، بازی را ادامه دادیم. البته نه احترام به فدراسیون، سازمان لیگ، داوری یا حتی تیم مقابل. ما فقط برای احترام به فوتبال این بازی را ترک نکردیم.

 

1346454

 

یزدی درباره غایبان تیمش در دربی اهواز گفت: داور به میثم شاه مکوند هم دیروز یک کارت زرد بی مورد داد که او دربی را از دست داد. دو اخراج اشتباه هم دو بازیکن دیگرمان را برای دربی از ما گرفت. کلا در صحنه های بسیار ساده به بازیکنان ما کارت نشان داد ولی از خطاهای خیلی بدتری که از بازیکنان پارس سر می زد، به سادگی داور عبور می کرد. من فکر می کنم این اشتباهات به نوعی حساب شده بود.

 

او افزود: قطعا باشگاه باید روی این موضوعات اقدام کنند و در همین روزهای آتی این اتفاق خواهد افتاد.

 

سرمربی آبی پوشان اهوازی درباره مسائل فنی بازی دیروز هم گفت: ما در نیمه اول کاملا تیم برتر میدان بودیم. با اینکه گل دریافت کردیم، بازی کاملا در اختیار ما بود. اما در نیمه دوم با 2 بازیکن کمتر و اتفاقاتی که برای ما رقم خورد، کاری از پیش نمی بردیم. با همه این مسائل و خلع سلاح شدنمان برای دربی آماده می شویم. البته فکر می کنم خیلی ها می خواهند تیم های خوزستانی را که امسال 4 تا شده اند، زمین بزنند و برای فصل آینده از این تیم ها کم بکنند.

دیدگاه‌ها