کد خبر : 1562543 | 28 مهر 1397 ساعت 15:34 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور به دنبال مهم ترین برد فصل

شاگردان محمد تقوی در لیگ هجدهم سه برد کسب کرده اند اما برتری در بازی امروز می تواند مهم ترین برد فصل آن ها تا بدین جای کار را رقم بزند.

تراکتور به دنبال مهم ترین برد فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی تبریز باتوجه به تعویق بازی پرسپولیس و پیکان فرصت ویژه ای برای رسیدن به جمع 3 تیم بالایی جدول دارد. آن ها که ستاره های متعددی را در ترکیب خود می بینند، در 8 هفته نخست تنها 3 برد داشته اند که برابر سایپا، ماشین سازی و استقلال خوزستان بود.

 

این سه برد همگی بسیار ارزشمند بودند اما به جرات می توان گفت در صورتی که تی تی ها بتوانند صنعت نفت را شکست دهند، به مهم ترین برد فصل دست خواهند یافت چرا که با این برد به جمع 3 تیم بالایی جدول راه خواهند یافت.

 

آن ها هم اکنون با 13 امتیاز در رده هفتم جای دارند و عدم دستیابی به سه امتیاز دیدار با صنعت نفت، تراکتوری ها را کنار استقلال و سایپا قرار می دهد. اما در صورت رسیدن به برد شاگردان تقوی با 16 امتیاز بالاتر از پرسپولیس می ایستند و پس از مدت ها در جمع 3 تیم برتر ایران  جای خواهند داشت.

 

تراکتور هفته آینده نیز بازی خیلی سختی نخواهد داشت و با سپیدرود قعر نشین روبرو خواهد شد. بنابراین تی تی ها می توانند با کسب 2 برد جایگاه خود در بین مدعیان را تثبیت کنند.

دیدگاه‌ها