کد خبر : 1562577 | 28 مهر 1397 ساعت 17:26 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

به اخراج فکر نمی کنم

لوپتگی: ما شایسته این همه بی عدالتی نیستیم

رئال ماردید امروز بار دیگر شکست خورد تا وضعیت این تیم در لالیگا بحرانی تر شود.

لوپتگی: ما شایسته این همه بی عدالتی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال که در 4 بازی قبلی خود سه بار باخته بود، امروز در خانه مغلوب لوانته شد و حالا لوپتگی به صورت جدی در خطر اخراج قرار گرفته است. رئال ابتدا دو گل دریافت کرد و در ادامه تنها یک بار توس مارسلو به گل رسید.

 

 

1346607

 

 

سرمربی ناموفق رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« از این شکست و آنچه که در این بازی بر ما گذشت، غمگینم. به طور آشکار شایسته پیروزی بودیم. باید با اختلاف گل لوانته را می بردیم ولی همه چیز بر ضد ما شد. 34 ضربه به دروازه داشتیم که 14 تای آنها داخل چارچوب بود. لوانته دو توپ روی دروازه آورد و به دو گل رسید. در فوتبال همیشه تیم شایسته پیروز نمی شود ولی اطمینان دارم که همین فوتبال حقی که از ما گرفته شده است را در آینده به ما خواهد داد.»

 

لوپتگی ادامه داد:« باید این شرایط را پذیرفت. امروز بازیکنانم به بهترین شکل ممکن تلاش کردند و همه توان شان را در زمین گذاشتند ولی نشد. هر نوع موقعیتی که بگویید خلق کردیم. به تیر زدیم، دروازه بان حریف و مدافعان از روی خط توپ ها را بیرون کشیدند و.... در مجموع تیم بسیار خوب بازی کرد و نتیجه کاملا غیر منصفانه بود.»

 

VAR:« وی ای آر به سود فوتبال است و عدالت را حاکم می کند. امروز یک گل ما را مردود اعلام کرد و یک پنالتی هم به حریف داد. ما به اشتباهات فردی خودمان باختیم. در مجموع نتیجه باید جور دیگری رقم می خورد.»

 

اخراج:« این آخرین چیزی است که به آن فکر می کنم. در حال حاضر همه تمرکز من روی ریکاوری روحی تیم است. نه من و نه بازیکنانم شایسته این همه بی عدالتی نیستیم.»

 

اعتراض هواداران:« هواداران تا سوت پایان از ما حمایت کردند و اعتقاد به جبران داشتند. مطمئنم که شادی را به آنها باز می گردانیم.»

 

 

دیدگاه‌ها