کد خبر : 1562617 | 28 مهر 1397 ساعت 19:33 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

باقر یخکشی هم فردا برای برنز تلاش می کند

تیلور به فینال رفت؛ یزدانی در شانس مجدد

با فینالیست شدن حریف آمریکایی حسن یزدانی، این کشتی گیر فردا برای کسب مدال برنز تلاش می کند.

تیلور به فینال رفت؛ یزدانی در شانس مجدد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ساعت وقفه عصر امروز مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۸ در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد که در اوزان ۶۱ و ۸۶ کیلوگرم شانس به کشتی گیران رو کرد و با فینالیست شدن حریفان، حسن یزدانی و باقر یخکشی به شانس مجدد رفتند تا برای کسب مدال برنز تلاش کنند.  


محمدباقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست رقابت های جهانی مجارستان، در دور دوم  عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد اما در دور سوم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه 8 بر 6 مقابل خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا پیش بود در ثانیه های پایانی با نتیجه 10 بر 8 باخت.


با توجه به پیروزی حریف کوبایی محمدباقر یخکشی در دیدار نیمه نهایی وزن 61 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی و حضور او در فینال،  یخکشی فردا در گروه شانس مجدد  ابتدا به مصاف گویدا از رومانی می رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز  با جوزف دانیل آمریکایی مسابقه می دهد.


همچنین در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۶ به دیوید تیلور باخت تا شانسی برای کسب مدال طلا نداشته باشد. این کشتی گیر آمریکایی در نیمه نهایی برابر حریف روسی خود در حالی که ۵ بر یک عقب بود؛ ۷ بر ۵ به پیروزی رسید و فینالیست شد. تیلور در این دوره سبک مبارزه اش را به این شکل طراحی کرده که در وقت دوم حملاتش را آغاز می کند و با همین حربه هم یزدانی و هم کشتی گیر روسی را مغلوب کرد.


با فینالیست شدن تیلور آمریکایی، حسن یزدانی به گروه شانس مجدد رفت. وی ابتدا در این گروه به مصاف حریف بلاروس و در صورت برتری با نماینده کوبا مسابقه می دهد و در صورت پیروزی برای مدال برنز به مصاف کشتی گیر روس می رود.


دیدارهای شانس مجدد و فینال و رده بندی ۴ وزن اول فردا برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها