کد خبر : 1562618 | 28 مهر 1397 ساعت 19:39 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

طالب ریکانی؛ 4 بازی 4 گل

وینگر قدرتی و سرعتی تیم صنعت نفت آبادان در سومین بازی پیاپی در لیگ برتر برای تیمش موفق به گلزنی شد.

طالب ریکانی؛ 4 بازی 4 گل

به گزارش" ورزش سه" طالب ریکانی هافبک هجومی و وینگر قدرتی و سرعتی اهل بندرماهشهر در سه بازی اخیر برای تیم صنعت نفت آبادان سه گل زده است. او این فصل را به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرد، در بازی اول 3 دقیقه، بازی دوم 24 دقیقه، بازی سوم 1 دقیقه و بازی چهارم را 45 دقیقه در میدان بود. او در بازی پنجم که اصلا بازی نکرد اما در بازی ششم برابر سپیدرود 83 دقیقه درون میدان بود.


گلزنی ریکانی در لیگ برتر اما از هفته هفتم و بازی با پیکان آغاز شد. او در این بازی یک گل زد و سپس در بازی برابر ذوب آهن یکی از گل های صنعت نفت آبادان را زد. طالب ریکانی در بازی برابر تراکتورسازی در هفته  نهم نیز در همان نیمه اول و در دقیقه 18 بازی توانست در سومین بازی متوالی اش در لیگ برتر سومین گلش را به ثمر برساند. اما اگر بدانیم او در حد فاصله این سه بازی در یک بازی جام حذفی هم گلزنی کرده خواهیم فهمید آمار 4 بازی 4 گل آماری فوق العاده برای هافبک تهاجمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.


این در حالی است که ریکانی فصل گذشته و در حالی که نیم فصل در استقلال خوزستان و نیم فصل در صنعت نفت آبادان حضور داشت در 21 بازی تنها 2 گل به ثمر رسانده بود. او در لیگ شانزدهم یکی از بازیکنانی بود که در طرح انقلابی عبدالله ویسی در اصفهان نقش داشت اما فصل ناموفق سپاهان برای او هم خوب نبود و در حالی که تنها در 14 بازی به عنوان بازیکن قرضی بازی کرد تنها 2 گل به ثمررساند.


 لیگ هجدهم تا الان بهترین فصل طالب ریکانی بوده است و نکته جالب اینجا است که او فوتبال حرفه ای اش را صنعت نفت و شهر آبادان آغاز کرد. او در فولاد خوزستان بازی زیادی انجام نداد و در لیگ پانزدهم هم با استقلال خوزستان نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد.  ریکانی حالا اما در 28 سالگی و روشی که صنعت نفت بازی می کند در چهاربازی آخر تبدیل به مهره ای کلیدی شده و در 4 بازی 4 گل به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها