کد خبر : 1562632 | 28 مهر 1397 ساعت 20:39 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

برتری الاهلی با تاثیر ابراهیمی روی یک گل

الاهلی قطر در حضور دو ملی پوش ایرانی خود موفق به پیروزی برابر العربی شد.

برتری الاهلی با تاثیر ابراهیمی روی یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی قطر که مثل دیدارهای اخیرش محمدرضا خانزاده را در قلب خط دفاعی و امید ابراهیمی را در میانه زمین داشت، از ساعت ۱۷:۵۵ امشب در ورزشگاه بزرگ حمد مهمان تیم العربی بود.

 

الاهلی بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه ۵ با پاس بلند و دقیقی که امید ابراهیمی از میانه زمین به محسن متولی داد و در ادامه حرکت سرعتی و پاس به عقب او، توسط علی قادی به گل اول رسید.

نایجل دی یانگ، ستاره هلندی الاهلی در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و در دقیقه ۳۷ هم محسن متولی با جای گذاشتن دروازه‌بان العربی سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در نیمه اول به برتری ۳ بر صفر دست پیدا کنند.

 

یاران ابراهیمی و خانزاده که در دیدار اخیر لیگ ستارگان به پیروزی مقابل الشحانیه رسیده بودند، امشب هم توانستند با نتیجه ۳ بر صفر برابر العربی به برتری دست پیدا کنند تا ۱۲ امتیازی شده و بالاتر از حریف خود در رده ششم جدول قرار بگیرند.

محمدرضا خانزاده و امید ابراهیمی، ملی پوشان ایرانی الاهلی که در بازگشت از اردوی تیم ملی به ترکیب الاهلی اضافه شده بودند، در دیدار امشب مقابل العربی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشتند.

دیدگاه‌ها