کد خبر : 1562646 | 28 مهر 1397 ساعت 21:36 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال؛ بتمن به دنبال ماموریت نیمه تمام

کاپیتان پرتلاش پرسپولیس تنها یک دیدار دیگر تا تاریخ‌سازی بزرگ در ترکیب این تیم فاصله دارد؛ افتخاری که بزرگان سرخپوشان پیش از او در دستیابی به آن ناکام بوده‌اند.

سیدجلال؛ بتمن به دنبال ماموریت نیمه تمام

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس این روزها تکیه به تجربه و قدرت رهبری بالای سیدجلال حسینی بسته‌اند. مدافعی که در 36 سالگی اکنون در آستانه تجربه دوباره فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. افتخاری که پیش از او هیچ پرسپولیسی دیگر آن را لمس نکرده است. رهبر خط دفاعی پرسپولیس یکی از حساس‌ترین بازی‌های دوران فوتبالی خود را پیش رو دارد و در صورت مقاومت برابر خط هجومی فوق العاده السد قطر خواهد توانست این تیم را به فینال آسیا برساند.

آنها با برتری تک گله در دوحه قطر اکنون بزرگترین ماموریت را برای حفظ نتیجه و جلوگیری از نتیجه گرفتن خط حمله السد پیش روی خود می‌بینند و سیدجلال که پیش از این با سپاهان تجربه ناکامی در فینال این رقابت‌ها داشت، امیدوار است ماموریت ناتمام خود را تکمیل کند. حضور پرسپولیس در فینال آسیا و دستیابی به عنوان قهرمانی در آن می‌تواند یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران فوتبال سیدجلال حسینی محسوب شود و او را به اسطوره بی‌بدیل سرخپوشان تبدیل کند.


سیدجلال حسینی این روزها با کم شدن فشار تمرینی با توجه به جدایی از تیم ملی، با انگیزه و انرژی بیشتری در خدمت برانکو ایوانکوویچ و تیمش قرار دارد. جایی که آمادگی او طی این روزها تحسین هم‌تیمی‌هایش را نیز در پی داشت. بازیکنان پرسپولیس در عین حال که به عنوان کاپیتان اول حساب ویژه‌ای روی شماره 4 تیم خود باز کرده‌اند، صمیمیت جالب توجهی نیز با او دارند و در تمرین امروز نیز شجاع خلیل زاده با توجه به انگیزه و شرایط سنی این بازیکن بعد از یکی از حرکات جالب توجهش به او گفته بود: آقا سید در این سن سال این حرکت از تو بعید بود!


اکنون همه در استادیوم آزادی و در روز بازی چشم به موفقیت شماره 4 پرسپولیس و دیگر بازیکنان تیمش خواهند دوخت و امیدوارند حسرت بزرگ حضور در فینال آسیا در این بازی پایان یابد و آنها در یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ باشگاه بتوانند یک گام دیگر به موفقیت بزرگ خود نزدیک شوند. موفقیتی که ماموریت نیمه تمام سیدجلال حسینی در آسیا نیز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها