کد خبر : 1562661 | 28 مهر 1397 ساعت 22:13 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

الغرافه با طارمی برابر الریان مساوی کرد

ملی پوش ایرانی الغرافه در شب تساوی مقابل الریان ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الغرافه با طارمی برابر الریان مساوی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه که مثل هشت دیدار گذشته‌اش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۰۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد مهمان الریان رده پنجمی بود.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت ولی رودریگو تاباتا، کاپیتان الریان در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی گل اول بازی رابرای تیمش به ثمر رساند، اما در دقیقه ۸۳ الغرافه که به دلیل اخراج علی حسن با یک بازیکن کمتر به کارش ادامه می‌داد، توانست نتیجه را جبران کند.

 

دیگو آمادو، مدافع پیشتاخته الغرافه ارسال عمرو عبدالفتاح از روی کرنر را بعد از کنترل توپ، تبدیل به گل کرد تا از برتری الریان جلوگیری کند؛ در صحنه گل الغرافه، پس از سانتر توپی که انجام شد، برخورد مشکوک به پنالتی در برخورد احمد السعید، مدافع الریان با مهدی طارمی اتفاق افتاد ولی در نهایت بازی به جریان افتاد و این گل به ثمر رسید.

یاران مهدی طارمی که در دیدار اخیرشان موفق به پیروزی برابر العربی شده بودند، امشب هم در بازی دشوار خارج از خانه مقابل الریان مغلوب نشدند و با کسب این تساوی به امتیاز ۱۱ رسیدند تا همچنان در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند.

دیدگاه‌ها