کد خبر : 1562707 | 29 مهر 1397 ساعت 09:57 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اقتدار بلامنازع PSV در هلند؛ 9 برد از 9 بازی

باشگاه هلندی PSV آیندهوون دیروز با پیروزی 6-0 مقابل حریفش اِمن موفق شد نهمین پیروزی پیاپی خود در فصل جدید لیگ باشگاه‌های هلند، ارددویزی را بدست آورده و با اقتدار صدرنشین جدول این لیگ بماند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان آیندهوون در همان نیمه‌ی اول چهار گل به ثمر رساندند تا عملاً پیروزی خود را قطعی کرده باشند. آیندهوون در فصل جاری ارددویزی فوق‌العاده ظاهر شده و تا امروز که 9 هفته از آغاز این لیگ می‌گذرد به کسب 9 پیروزی پیاپی از 27 امتیاز ممکن، هر 27 امتیاز را به خود اختصاص داده است. در بازی مقابل امن، گاستون پریرو و لوک دی‌یونگ هر کدام در نیمه‌ی اول دو گل به ثمر رساندند تا PSV برای استراحت بین دو نیمه با یک پیروزی 4-0 به رختکن برود.

 

در نیمه‌ی دوم هم حاکمیت مطلق آیندهوون ادامه داشت تا اریک گوتیرز در دقیقه‌ی 79 گل پنجم و ایروینگ لوزانو، ستاره‌ی مکزیکی PSV در وقت‌های تلف‌شده گل ششم این تیم را به ثمر برسانند.

 

1346791

 

اقتدار PSV در ابتدای فصل در حدی بوده که آنها در لیگ هلند از اول سپتامبر تا کنون حتی یک گل دریافت نکرده‌اند و مجموع نتایج کسب شده توسط این تیم در پنج بازی اخیر خود 22-0 بوده است.


آژاکس که در حال حاضر نزدیک‌ترین رقیب PSV است در جدول ارد دیویزی با این تیم 5 امتیاز فاصله دارد، آنهم به لطف پیروزی 4-0 دیروز که در مقابل هیرنوین به دست آورد.

 

1346789

 

اقتداری که آیندهوون در 9 بازی اول امسال نشان داده آنچنان خارق‌العاده بوده که بعید به نظر می‌رسد در ادامه هیچ تیمی حتی حریف پرقدرتش آژاکس بتواند برای این تیم دردسرساز شود. سوال اصلی‌ای که این روزها در رسانه‌های هلندی و حلقه‌های فوتبالی این کشور مطرح می‌شود این است که آیا سرانجام تیمی پیدا می‌شود که بتواند روند پیروزی‌های پیاپی PSV را متوقف کرده و کاری کند تکلیف قهرمان این فصل ارد دیویزی هفته‌ها قبل از پایان لیگ مشخص نشود؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال تنها  باید صبر کرد و در هفته‌های آینده لیگ هلند و به خصوص بازی‌های PSV آیندهوون را زیر نظر گرفت.

 

1346790

دیدگاه‌ها