کد خبر : 1562720 | 29 مهر 1397 ساعت 10:45 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه گزارشگر آبادانی در حد لیبرتادورس

اروین نه دوست عزیز؛ استوکس

گزارشگر تلویزیون آبادان به حدی به اشتباهش باور داشت که تقریبا همه باور کردند آن که برای تراکتور گل زده اروین است نه استوکس.

اروین نه دوست عزیز؛ استوکس

به گزارش" ورزش سه" اگر دست گزارشگر آبادان بود الان آنتونی استوکس فقط یک گل از استنلی کی روش بیشتر داشت اما واقعیت این است که زننده گل تراکتورسازی به صنعت نفت آبادان او بود و حالا این مهاجم ایرلندی تراکتورسازی تبریز با 8 گل آقای گل رقابت های لیگ برتر است.


علی عرب زاده گزارشگر آبادان یک بار دیگر در این فصل با گزارش خود خبرساز شده بود وقتی که تیم صنعت نفت در بازی دور حذفی برابر همین تراکتورسازی از حریف عقب افتاد او شروع به انتقاد از بازیکنان خارجی تیم نفت آبادان کرد. انتقاداتی که زمان زیادی از بازی را گرفت اما در نهایت همان بازیکن خارجی که او می گفت توانست بازی را برای آبادانی ها برگرداند.


او شب گذشته بازهم بازی صنعت نفت و تراکتورسازی را گزارش کرد و یک اشتباه جالب داشت. در حالی لی هری اروین بازیکن دیگر بازیکن خارجی تراکتورسازی دقیقه 46 از زمین بازی خارج شده و آنتونی استوکس به جای او به زمین آمده بود. او که متوجه این موضوع نشده بود حتی در زمان گل تراکتورسازی اشتباه کرده و در حالی که استوکس گل زد بارها گفت که اروین گلزنی کرده است.


نکته جالب اینجا است که استوکس آقای گل مسابقات است و جالب تر اینکه انگار کسی هم نبود که به عرب زاده بگوید اروین از زمین خارج شده و آنکه گل می زند همان است که تا الان هفت گل زده و به عنوان یک کسی که کار فوتبال می کند تشخیص چهره اش آسانتر از اروینی است که خیلی کم بازی کرده است.

دیدگاه‌ها