کد خبر : 1562723 | 29 مهر 1397 ساعت 10:58 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه دوم دایی؛ سایپا – پرسپولیس در تختی

سایپا اگر چه در ترکیب سانتر فوروارد بلند قامتی چون آرمان رمضانی دارد اما تیمی است که روی زمین هم خوب بازی می کند.

اشتباه دوم دایی؛ سایپا – پرسپولیس در تختی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی و علی دشتی دو وینگر تیم سایپا بازیکنانی هستند که بازی روی زمین صاف آنها بیشتر به چشم می آید و اگر زمین بازی بد و خراب باشد کمتر کارایی خواهند داشت. اگر چه علی دشتی در زمین بد تختی و در بازی با استقلال یک گل قشنگ زد اما جزو صحنه گل در بقیه دقایق بازی نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت هم از زمین بازی خارج شد.


بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر تیم سایپا قصد دارد همانند بازی با استقلال دیدار با پرسپولیس را هم در استادیوم تختی میزبانی کند. استادیومی که الان زمینش به درد بازی چوگان هم نمی خورد چه رسد به یک بازی لیگ برتر. آنهم بازی با کیفیتی چون سایپا و پرسپولیس.


حق طبیعی سایپا است در هر زمینی که دوست دارد میزبان تیم پرسپولیس باشد اما حق تیم میزبان هم این است که در یک زمین خوب به میدان برود. در فوتبال حرفه ای امروز تیم ها  بر سر زمین با کیفیت تر و ساخت استادیوم شیک تر و با امکانات بیشتر با هم رقابت می کنند. اگر نیت باشگاه سایپا این بوده باشد که بازی استقلال و پرسپولیس را در تختی برگزار کند که تیم ها نتوانند خوب بازی کنند باید اذعان کرد این یک تدبیر بد است که بیش از همه به سایپا ضربه می زند. اتفاقا استقلال در بازی با سایپا ارایه گر بازی خوبی بود و دیدید که فقط سه بار توپ را به تیر زد و در نهایت تیم مستحق تری برای برد بود.


مشکل اصلی اینجاست که شورای تامین اجازه نمی دهد که تیم سایپا در استادیوم دستگری میزبان تیم های استقلال و پرسپولیس باشد اما در چنین شرایطی برگزاری بازی در استادیوم آزادی بهتر از تختی است. به این خاطر که هر دو تیم می توانند روی زمین ارایه گر بازی خوبی باشند. از سویی تیم سایپا با توجه به حضور بیشتر تماشاگران در استادیوم آزادی سود خواهند برد چون سایپا میزبان است و هزینه بلیت فروشی به حساب این باشگاه واریز می شود.


شاید نیت سایپا این باشد که شرایط میزبانی را از دو تیم استقلال و پرسپولیس بگیرد اما در بازی با استقلال دیدیم تماشاگران زیادی به استادیوم آمده بودند و عملا در تختی هم شرایط میزبانی به سود تیم استقلال بود.


شاید بهتر باشد سایپا در استادیوم شهر قدس پذیرای پرسپولیس باشد چون بر خلاف استادیوم تختی چمن خوبی دارد. برگزاری بازی سایپا – پرسپولیس در استادیوم تختی در حالی که چمن خوبی ندارد ضربه به فوتبال باشگاهی است و امیدواریم علی دایی این اشتباه را برای بار دوم تکرار نکند.

دیدگاه‌ها