کد خبر : 1562731 | 29 مهر 1397 ساعت 11:19 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

چهار پیروزی پیاپی با دست کم چهار گل

رکورد تاریخی دورتموند در بوندس‌لیگا

پیروزی 4-0 بوروسیا دورتموند مقابل اشتوتگارت که در هفته‌ی هشتم بوندس‌لیگا بدست آمد باعث شد این باشگاه آلمانی به یک رکورد تاریخی دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، زردپوشان دورتموند برای اولین بار در تاریخ خود در چهار بازی پیاپی، در هر بازی دست‌کم چهار گل به ثمر رساندند. این آمار دیروز با پیروزی چهار بر صفر شاگردان لوسین فاور بر اشتوتگارت و با گلهای جیدون سانچو، مارکو رویس، پاکو آلکاسر و ماکسیمیلیان فیلیپ بدست آمد.

 

روند رسیدن دورتموند به این رکورد تاریخی از هفته‌ی پنجم فصل جاری بوندس‌لیگا آغاز شد. زمانی که شاگردان لوسین فاور در خانه به مصاف نورمبرگ رفتند. دورتموند در آن بازی فوق‌العاده ظاهر شد و با دو گل کاپیتانش مارکو رویس و پنج گل دیگر از یاکوب برون لارسن، اشرف حکیمی، مانوئل آکانچی، جیدون سانچو و یولیان ویگل موفق شد نورمبرگ را با نتیجه‌ی 7-0 از پیش رو بردارد و نشان دهد امسال برای کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دندان تیز کرده.

 

زنبورهای زرد فوتبال آلمان در هفته‌ی ششم به مصاف غول بزرگ فوتبال این کشور بایرن مونیخ رفتند تا شانس خود را در ورزشگاه آلیانس، خانه‌ی بایرن، بیازمایند. دورتموند در آن بازی موفق شد حریف قدرش را 4-2 از پیش رو بردارد تا یکی از جرقه‌های شروع بحران در بایرن مونیخ را شعله‌ور کند. درخشش پاکو آلکاسر و دو گل او در این بازی به لوسین فاور نشان داد که این مهاجم اسپانیایی یکی از بزرگترین دارایی‌های دورتموند در فصل اخیر به حساب می‌آید.

 

1346831

 

دورتموند در هفته‌ی هفتم میزبان آگسبورگ بود و در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه‌ی 4-3 از پس این تیم برآید. آگسبورگی که بعد از کسب تساوی مقابل بایرن مونیخ اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده بود برای متوقف کردن دومین تیم بزرگ آلمان تلاش زیادی کرد ولی هت‌تریک آلکاسر پیروزی را به دورتموند هدیه داد تا زردپوشان برای سومین بازی متوالی دست‌کم 4 گل به ثمر برسانند.

 

و اما شاگردان لوسین فاور دیروز در حالی که به خانه‌ی اشتوتگارت رفته بودند با یک بازی مقتدرانه و درخشش ستاره‌های هفته‌های اخیرشان موفق شدند این تیم را 4-0 در هم بشکنند تا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، چهار بازی پیاپی بوندس‌لیگا را با پیروزی‌های دست‌کم 4 گله پشت سر بگذارند.

 

دورتموند در حال حاضر با 20 امتیاز از هشت بازی صدرنشین بوندس‌لیگا است و وردربرمن نزدیک‌ترین رقیب زردپوشان با 17 امتیاز آنها را تعقیب می‌کند. بایرن مونیخ هم با 16 امتیاز در رتبه‌ی سوم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

 

1346830

دیدگاه‌ها