کد خبر : 1562767 | 29 مهر 1397 ساعت 12:13 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی الاصل اسکاتلند را ترک نخواهد کرد

تمجید ویژه برندن راجرز از دنیل ارزانی

برندن راجرز، سرمربی سلتیک به تمجید از دنیل ارزانی، هافبک ایرانی الاصل تیمش پرداخت و مدعی شد که او به این زودی ها به سیتی بازنخواهد گشت.

تمجید ویژه برندن راجرز از دنیل ارزانی

به گزارش "ورزش سه"، ارزانی که در تابستان توسط منچسترسیتی خریداری شده است، با قراردادی قرضی راهی سلتیک شد. او هنوز نتوانسته در تیم اصلی توپ بزند ولی در تیم پایه سلتیک، درخشش چشم گیری داشته و نظر برندن راجرز را به خود جلب کرده است.

 

1337311

 

 

سرمربی ایرلندی در این رابطه گفت:" شرایط ارزانی خیلی ساده است. او بازیکنی 19 ساله است که برای دو سال به اینجا آمده تا تجربه کسب کند. او خیلی زود خود را به سطح اول رسانده و ما هم امیدواریم که خوب کار کند ولی هیچ بند خروجی در قرارداد او نیست.

 

او خیلی سریع در تیم ما جا افتاده و بسیاری از هواداران دوست داشتند زمانی که او به تازگی به تیم آمده بود و هماهنگی شکل نگرفته بود، بازی کند. بنابراین باید یک روندی طی شود. پس از جام جهانی، بازیکنان زیادی چندین هفته قبل از او به تمرینات اضافه شدند و آمادگی بالاتری داشتند ولی او هم از لحاظ آمادگی بدنی در حال هماهنگ شدن با تیم است. موضوعات زیادی در مورد او وجود دارد ولی دنیل خوشحال است و از پیشرفتی که تا به اینجا داشته رضایت کافی دارد.

 

 

1346878

 

 

 

اینطور نیست که فکر کنید به راحتی راهی یک تیم بزرگ می‌شوید، جایی که بازیکنان بزرگ خوب کار کرده اند ولی من از عملکرد او و پیشرفتی که در این مدت داشته خیلی خوشحالم. به نظرم این مدت برای او خیلی آموزنده و موثر بوده است."

 

 

1346879

 

 

ارزانی در حال حاضر برای تیم آکادمی سلتیک به میدان می‌رود و در اولین حضورش برای این تیم نیز توانست از روی ضربه کاشته گلی دیدنی به ثمر برساند. او در دیدار دوستانه استرالیا مقابل کویت نیز به میدان رفت تا یک بازی دیگر به تجربیات ملی اش بیفزاید.

دیدگاه‌ها