کد خبر : 1562842 | 29 مهر 1397 ساعت 17:25 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

بازی جذاب با حضور پرشور شیرازی ها؛

لیگ یک/ جشنواره گل در ورزشگاه پارس شیراز

تیم های قشقایی شیراز و گل گهر سیرجان در نبرد حساس بالای جدولی های لیگ یک به تساوی پرگل و جذاب رسیدند.

لیگ یک/ جشنواره گل در ورزشگاه پارس شیراز

به گزارش ورزش سه، هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد. در مهم ترین بازی امروز که یکی از حساس ترین بازی های هفته نیز بود، تیم قشقایی در شیراز از گل گهر سیرجان پذیرایی کرد.

 

این بازی که جدال تیم های بالای جدولی لیگ یک به شمار می رفت، با وجود حساسیت ها از جذابیت بسیار زیادی هم برخوردار بود. این بازی سرعتی و تماشایی که موقعیت های زیادی برای هر دو تیم داشت، سرانجام با رد و بدل شدن 6 گل پایان یافت. نبرد حساس این دو تیم در پایان با تساوی 3-3 به اتمام رسید تا رقابت ها در بالای جدول شدیدتر از هفته های پیش شود. پیمان رنجبری برای گل گهر دبل کرد و مهرداد آوخ دیگر گل تیمش را به ثمر رساند. در تیم میزبان هم جواد عباسی دو گل زد و محمد مهری نیز یک بار دروازه حریف را گشود.

 

از نکات جالب توجه بازی امروز حضور حدود 7 هزار هوادار شیرازی و حمایت پرشور آنها از تیم قشقایی بود. سر و صدای زیاد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تاثیر روحی فراوانی بر بازی امروز داشت و در نهایت تیم صدرنشین را زمینگیر کرد و 3 امتیاز ارزشمند بازی را از چنگ شاگردان بگوویچ درآورد.

 

تماشاگران قشقایی امروز بنرهایی در دست داشتند که نشان دهنده حمایت آنها از نجف پور، مدیر عامل مستعفی باشگاه بود. آنها می گفتند استعفای این مدیر را نمی پذیرند و از او می خواهند به قشقایی برگردد. در پایان دیدار هم تشویق هر دو تیم، تصویر زیبایی بود که شیرازی ها در جلوی درب ورزشگاه ثبت کردند.

 

تساوی امروز در جدول رده بندی گل گهر را صدرنشین نگه داشت اما شرایط به گونه ای است که اگر مس کرمان در بازی فردای خود مقابل کارون اروند به برتری برسد، جایگاه گل گهر را خواهد گرفت. قشقایی هم 12 امتیازی شده و در رده ششم قرار دارد ولی تیم های بادران، کارون اروند و سرخپوشان پاکدشت این فرصت را دارند تا به جای این تیم در رده ششم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها