کد خبر : 1562875 | 29 مهر 1397 ساعت 19:46 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

فرار پرسپولیسی‎ها از پارچه سفید برانکو

هیچ کس دوست ندارد 90 دقیقه تاریخی پرسپولیس در شب سه‎شنبه را از دست بدهد حتی آن 250هزار نفری که طی 10 دقیقه به سایت فروش بلیت حمله کرده بودند، چه برسد به بازیکنانی که تا به اینجا از جان مایه گذاشتند.

به گزارش ورزش سه، وقتی کمال کامیابی‎نیا کمتر از 12 ساعت بعد از پنجمین در رفتگی کتف وارد چمن استادیوم شهید کاظمی می شود تا تمرینات خود را برای جدال با السد دنبال کند و زمانی که برانکو ایوانکوویچ اعلام می کند کامیابی‎نیا حتی با یک دست برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت، باید دانست که این بازی یک چیز متفاوت نسبت به آن دیدارهایی است که پیش از آن دیده‎ایم. موضوعی که از سمت تماشاگران هم با هجوم 250 هزارنفره طبق ادعای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه برای خرید بلیت بازی مقابل السد هم قابل لمس است.


برانکو ایوانکوویچ 48 ساعت دیگر لیست 11 نفره تیمش را برای جدال مقابل السد در تاریخی ترین بازی این تیم اعلام خواهد کرد و طبیعی است که هیچ کدام از بازیکنان دوست ندارند این بازی بزرگ را از روی نیمکت دنبال کنند و از 90 دقیقه جدال برای تاریخ‎سازی بی‎نصیب بمانند. درست همان جایی که برانکو با کاور سفید خود در میانه چمن به دنبال بازیکنانی می گشت که به زعم او توانایی عبور از ستاره‎های السد را ندارند و از انگیزه و کیفیت مدنظر او دور هستند. با این حال بازیکنان پرسپولیس امروز به شکلی جالب به دنبال فرار از این پارچه (کاور) سفید که مشخص کننده نیمکت‎نشین شدن آنها در بازی تاریخی است،  بودند. همان انگیزه‎ای که هواداران و برانکو را امیدوار می کند تا با عبور از السد به فینال آسیا لبخند بزنند.

 

1346994

دیدگاه‌ها