کد خبر : 1562878 | 29 مهر 1397 ساعت 19:52 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه دشوار گلیج و امامی در اولین تجربه جهانی

رونمایی از قرعه آخرین شاگردان خادم در بوداپست

یونس امامی و مجتبی گلیج به عنوان آخرین نمایندگان کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند.

رونمایی از قرعه آخرین شاگردان خادم در بوداپست

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی اوزان 70 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.


در این 2 وزن یونس امامی و مجتبی گلیج، 2 کشتی جوان و کم تجربه برابر حریفان خود قرار می گیرند و آخرین شانس های کشتی ایران برای رسیدن به مدال در رقابت های جهانی به حساب می آیند.


در وزن 70 کیلوگرم که 28 کشتی گیر حضور دارند یونس امامی به جز مبارزه اول، در صورت صعود کار بسیار سختی در دورهای بعدی خواهد داشت. او در دور نخست به مصاف تیموراز سالکازانوف از اسلواکی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با زورابی یاکوبیشویلی دارنده مدال طلای جهان از گرجستان مبارزه می کند. در گروه امامی ماگومدروسول گاژی ماگمدوف دارنده مدال طلای جهان از روسیه و جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا حضور دارند.

 

1347001


در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور اول با اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران یانگ از چین و کیم از کره پیکار خواهد کرد. در گروه گلیج عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز اروپا و نفر پنجم المپیک از گرجستان حضور دارند. البته گلیج در صورت غلبه بر حریفان آذربایجانی و گرجستانی تا مرحله نیمه نهایی با سعداله یف روبرو نخواهد شد.

 

1346996


رقابت های اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (دوشنبه) برگزار می شود.

 

 

دیدگاه‌ها