کد خبر : 1562889 | 29 مهر 1397 ساعت 20:48 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

یخکشی بی تجربه و دست خالی؛ اولین برنز پرید

کشتی گیر جوان و بی تجربه ایران در وزن 61 کیلوگرم با شکست برابر حریف آمریکایی از رسیدن به مدال برنز بازماند.

یخکشی بی تجربه و دست خالی؛ اولین برنز پرید

به گزارش "ورزش سه"، باقر یخکشی که یکی از ریسک های رسول خادم برای اعزام به مسابقات جهانی محسوب می شد، در روز نخست مسابقات 61 کیلوگرم بعد از یک پیروزی مقابل حریف کوبایی باخت تا با چاشنی شانس به جدول شانس مجدد برود.


این کشتی گیر جوان امروز هم در شانس مجدد به یک پیروزی دست پیدا کرد تا برای کسب مدال برنز در اولین تجربه جهانی خود برابر جوزف کولن از آمریکا قرار بگیرد.


شاید از همان ابتدا با دیدن چهره 2 کشتی گیر می شد فهمید که یخکشی شانس زیادی برای خودش در این کشتی قائل نیست. این آزادکار ایرانی که خیلی میلی به حمله نداشت، یک بار پایش از تشک بیرون رفت و یک زیر هم به حریف داد تا 3 بر صفر عقب بیفتد.


در حالی که یک بار دیگر داوران در 3 دقیقه اول معتقد بودند یخکشی در کنار تشک خاک شده و کشتی را 5 بر صفر اعلام کردند، اعتراض به موقع مربیان ایرانی نتیجه را برگرداند و به دلیل خروج پای حریف آمریکایی از تشک یک امتیاز هم به یخکشی رسید.


در وقت دوم همان داستان ادامه پیدا کرد و کشتی گیر آمریکایی باهوش تر روی تشک کار می کرد. یخکشی با وجود فریادهایی که بذری از کنار تشک سر شاگردش می زد،  روی تشک چیزی نشان نداد تا اینکه روی یکی از این زیرگیری های جوزف کولن، یخکشی چند بار متوالی بازانداز شد و 13 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.


این کشتی گیر با اینکه شانس کسب مدال برنز در اولین تجربه جهانی اش داشت، نمایشی خوب در دیدار رده بندی نشان داد و قبل از پایان زمان عادی شکست خورد تا دستش از مدال کوتاه بماند.

دیدگاه‌ها