کد خبر : 1562934 | 30 مهر 1397 ساعت 09:55 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

حتما سمت نیمکت می روم و با سپاهانی ها کری می خوانم

کریمی: هنوز حسرت بازی با السد را می‌خورم

هافبک استقلال می گوید هنوز حسرت بازی با السد را می خورد که به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند.

کریمی: هنوز حسرت بازی با السد را می‌خورم

علی کریمی با پشت سر گذاشتن هفته های اول فصل این روزها به یکی از بازیکنان آماده ترکیب استقلال تبدیل شده است و در تمام بازی ها فیکس بازی می کند. علی کریمی در گفت و گو با ورزش سه صحبت های جذابی در مورد بازی در استقلال، تیم ملی و بازی با تیم سابقش انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:  


از شرایط بدنی وفنی ای که داری راضی هستی؟


من در هفته های اول بدنم آماده نبود چون تازه از مصدومیت برگشته و بدنسازی نکرده بودم. درخواست مربی بود که در هفته های اول بازی کردم ولی چون تیم نتیجه نمی گرفت شرایط خوب نبود و به نوعی همه بازیکنان تحت فشار بودند. ولی در هفته های اخیر هم شرایط استقلال بهتر شد و هم شرایط من از نظر بدنی ایده آل شد.


آیا درست است که سرمربی تیم هم بالاخره  از تو رضایت دارد؟


من قبل از آمدن به استقلال با شفر صحبت کرده بودم و ایشان با وجود مصدومیت به من اعتماد کرد. سعی کردم در روزهایی که آماده نبودم هم تمام توانم را بگذارم. در این 3 هفته نتایج خوبی گرفته ایم و شرایط کل تیم بهتر شده است.


حضور در اردوی تیم ملی چقدر در رسیدن به آمادگی تو نقش داشته است؟

 

صد درصد. اردوی تیم ملی باعث شد آمادگی ام بیشتر شود چون در تیم ملی همیشه فشار می آوریم و تمرینات بسیار منظم است. هر بازی تیم ملی یکسری بازی می کنند و به بدن شان فشار می آید  و کسی که بازی نمی کند هم در پایان بازی در همان استادیوم تمرین پرفشار انجام می دهد. اینطور نیست کسی که بازی نمی کند فشاری را تحمل نکند.

 


این که تو در بازی السد نبودی به ضرر استقلال شد.هنوز به آن بازی فکر می کنی؟


من در بازی با السد مصدوم شدم  و هنوز حسرت می خورم چرا در این بازی نتوانستم به تیمم کمک کنم. شاید یک درصد می توانستم در جلوگیری از نتیجه بدست آمده تاثیرگذار باشم و از این موضوع حسرت می خورم.


در دو بازی با السد و سایپا ضربه های تو به تیرک دروازه برخورد کرده است. شاید اگر بدشناس نبودی حالا گل هم برای استقلال زده بودی.  


دیگر فوتبال است و گاهی محاسبات درست از آب در نمی آید. دو ضربه ام به تیر دروازه خورد ولی وقتی توپت گل نمی شود باید سعی کنی شوت ها را دقیق تر بزنی و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد. بدشناسی هم بوده است ولی سعی می کنم در بازی های بعدی این بدشناسی تمام شود.


از حضور در استقلال راضی هستی؟


من قبل از این که بیام همیشه با بازیکنان استقلال صحبت می کردم و می دانستم استقلال چه تیم بزرگی است. اول فصل شرایط زیاد جالب نبود اما با مدیریت جدید شرایط بهتر شده است. خیلی از حضور در استقلال راضی هستم و افتخار می کنم پیراهن این تیم را تن کرده ام.


تو باید روز جمعه برابر تیم سابق خود بازی کنی، از این که گفته می شود قلعه نویی تمایلی به ادامه حضور تو در سپاهان نداشت ناراحت نیستی؟


من همان روزی که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان شد تماس گرفتم و با ایشان صحبت کردم. ایشان خواستند که با من کار کنند ولی من شرایط را به گونه ای ندیدم که بخواهم با سپاهان ادامه بدهم.

 

1326231


اینکه برابر سپاهان بازی می کنی چه حسی دارد؟


سپاهان نقش بزرگی در فوتبال من داشته است و در سال هایی که بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم کردم، از تمام رده ها آنجا بودم. سپاهان جزوی از زندگی من بوده است ولی الان عضو استقلال هستم و فرقی ندارد برابر چه تیمی بازی می کنم. دوست دارم اولین گلم را بزنم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.


در بازی روز جمعه سمت نیمکت سپاهان می روی؟


بازیکنان سپاهان همه دوست های من هستند و هر اتفاقی که بوده گذشته و تمام شده است.  صد در صد سمت نیمکت سپاهان می روم و برای آنها کری می خوانم.


بعد از گل اول استقلال به سایپا، همه بازیکنان سمت دانشگر رفتند و به او تبریک گفتند. آیا این موضوع از قبل هماهنگ شده بود؟  


اول باید بگویم قراری نبود که این کار را کنیم. دانشگر گل مهمی زد چون  در آن دقیقه که عقب افتادیم خیلی زود توانستیم جبران کنیم.  محمد پسر خوبی و بازیکنی خوبی است و با بدشناسی در هفته های اخیر دچار فشار زیادی شده بود. دانشگر در بازی با سایپا بسیار خوب بازی کرد و یکی از عوامل اصلی موفقیت ما بود.


استقلال را در حد قهرمانی می دانی؟

 

ما باید تلاش کنیم چون استقلال جوان های خوبی دارد و باید امتیازهای باقیمانده نیم فصل را جمع کنیم. باید بیشتر از قبل تلاش کنیم و امتیاز از دست ندهیم چون چوب خط امتیاز از دست دادن های ما پر شده است و دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم.

دیدگاه‌ها