کد خبر : 1562935 | 30 مهر 1397 ساعت 10:00 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

فریرا در اندیشه مهم ترین برد با السد (عکس)

سرمربی پرتغالی تیم السد امیدوار است پس از ناکامی در قهرمانی لیگ، لیگ قهرمانان آسیا را فتح کند.

فریرا در اندیشه مهم ترین برد با السد (عکس)

به گزارش ورزش سه، جسوالدو فریرا سرمربی ۷۲ ساله ای است که از سال ۲۰۱۵ هدایت تیم السد را برعهده دارد و حالا امیدوار است پس از سه سال سرمربیگری در این تیم قدرتمند قطری، با آن ها به قهرمانی آسیا برسد. او در این سه سال قافیه قهرمانی را به الدحیل و لخویا واگذار کرد و علی رغم حضور بازیکنان نامدار و توانا، نتوانست السد را به صدر جدول لیگ برساند.

 

اما اکنون او و شاگردانش فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی در آسیا دارند. آن ها در شرایطی به نیمه نهایی رسیدند که دیگر نمایندگان قطر پیش از این مرحله از جام کنار رفتند و السد به عنوان سرآمد فوتبال قطر به جمع ۴ تیم برتر آسیا رسید ولی شکست در بازی رفت مقابل پرسپولیس کار را خراب کرد.

 

حالا پیرمرد پرتغالی در اندیشه مهم ترین بردش در تیم السد است و به خوبی می‌داند ناکامی در قهرمانی آسیا می‌تواند به منزله پایان کارش در السد باشد چرا که السدی ها انتظار دارند با مهره هایی چون گابی، ژاوی، بونجاح و... ایستادن بر بام آسیا را تجربه کنند.

 

فریرا شب گذشته در حالی همراه با کاروان السد وارد تهران شد که به شدت از معطلی ۸۰ دقیقه ای در فرودگاه ناراضی بود و البته نمی‌دانست هنوز برای رسیدن به هتل اسپیناس حدود یک ساعت دیگر را باید طی کنند!

 

عکس از امیر قربانی

 

دیدگاه‌ها