کد خبر : 1562957 | 30 مهر 1397 ساعت 11:22 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

باروز-چامیزو؛ رده بندی در حد فینال(عکس)

۲ کشتی گیر سیه چرده آمریکایی و ایتالیایی نبرد جذابی را در دیدار رده بندی وزن ۷۴ کیلوگرم برگزار کردند.

باروز-چامیزو؛ رده بندی در حد فینال(عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، اگر قبل از مسابقات جهانی از کارشناسان کشتی جهان درباره پیش بینی شان از فینال وزن ۷۴ کیلوگرم را می پرسیدید، قطعا خیلی از آنها جردن باروز و فرانک چامیزو را مدعیان اصلی این وزن می دانستند.


جردن که تا به حال بیش از ۱۱ بار مقابل ایرانی ها به پیروزی رسیده و بدون شکست است، بعد از پشت سر گذاشتن مصطفی حسین خانی در یک کشتی حساس و نزدیک به سد محکم زائوربک سیداکوف از روسیه برخورد کرد تا رویای فینال برای او رنگ ببازد.

 

دارنده ۵ طلای المپیک و جهان و یکی از امیدهای اصلی آمریکا با این شکست راهی دیدار رده بندی شد تا با کشتی گیری که قبلا هم بارها برابر او قرار گرفته، برای کسب مدال برنز دیدار کند.


این کشتی گیر که اصلیتی کوبایی دارد و با ملیتی ایتالیایی در میادین حاضر می شود، قابلیت شکست دادن جردن باروز را در خود می دید و تا لحظات ‍پایانی این مبارزه حساس هم ۴ بر ۳ از حریف آمریکایی اش پیش بود.


اما جردن باروز که بی جهت کارنامه اش پرافتخار نشده، دقیقا در ثانیه های پایانی به تک امتیاز ارزشمند دست یافت تا با نتیجه مساوی این کشتی را به سود خود به اتمام برساند و در ثانیه های پایانی هم حریفش را به خوبی کنترل کرد.


یکی از ستاره های کشتی آمریکا مثل حسن یزدانی دست خالی به کشورش بازنگشت؛ اما قطعا هم خودش و هم علاقه مندان به کشتی در آمریکا از او انتظار طلا داشتند.


چامیزو هم احتمالا از همین حالا عزم خود را برای گرفتن انتقام این شکست از جردن باروز در مسابقات بعدی جزم کرده است.


این کشتی در حالی جذاب و دیدنی پیگیری شد که کشتی فینال خیلی جالب و جذاب نبود و با وجود قهرمانی کشتی گیر روسی چنگی به دل نزد.

 

1347124

 

1347120

 

1347122

 

1347123

 

دیدگاه‌ها