کد خبر : 1562988 | 30 مهر 1397 ساعت 12:29 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

دختران ایران و رویای صعود به جام ملت ها

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها راهی میانمار محل برگزاری بازی ها شده است.

دختران ایران و رویای صعود به جام ملت ها

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در ماه های اخیر و پیش از اعزام به میانمار بیشتر در تهران تمرین می کرده و بیشتر بازی های دوستانه این تیم با تیم ملی اصلی بوده. البته شاگردان خسرویار دو بازی دوستانه هم با تیم  اردن در استادیوم آرارات برگزار کردند که خوشبختانه در هر دو بازی پیروز شدند.


دختران ایران که در سایه توجه اندک رسانه ها راهی میانمار شده اند به دنبال تحقق یک رویا هستند. حضور در جمع هشت تیم برتر بازیها که برگزار کننده جام ملت های آسیا خواهند بود. البته رسیدن به این رویا کمی سخت است چرا که از گروه ایران تنها تیم اول به طور قطعی به دور بعد صعود می کند و حریف اصلی هم تیم میانمار است که تیم سرعتی و خوبی است. البته در این گروه تیم فلسطین هم حضور داشت که در نهایت انصراف داد.


بر اساس  آخرین خبرهای رسیده تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ساعت 6:00 به وقت محلی و ساعت :3:00 بامداد به وقت تهران وارد میانمار شد تا به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا برود.


ملی پوشان پس از مستقر شدن در هتل و صرف صبحانه به استراحت پرداختند. بازیکنان طبق اعلام کادر فنی از ساعت 17:00 به وقت محلی و ساعت 14:00 به وقت تهران اولین تمرین خود را در زمین اصلی مسابقات برگزار خواهند کرد.


  برنامه زمان بندی مسابقات به شرح زیر است:


چهارشنبه دوم آبان


ایران – لائوس – ساعت 15

 

 یکشنبه 6 آبان


میانمار – ایران – ساعت 18

 

 لازم به توضیح است، تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین تیم های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها را پیدا می کنند. بنابراین مرحله نهایی این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها