کد خبر : 1562989 | 30 مهر 1397 ساعت 12:30 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ایران - ونزوئلا شاید در عمان یا قطر

تیم ملی ونزوئلا به طور رسمی اعلام کرده است نمی تواند برای بازی با تیم ملی ایران به تهران سفر کند و در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران خواستار برگزاری این بازی در کشور دیگری شده است.

ایران - ونزوئلا شاید در عمان یا قطر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ونزوئلا دلیل اصلی انصراف از بازی تدارکاتی با ایران را شش بازیکن تیم ملی این کشور دانسته که به دلیل اقامت در کشور آمریکا، امکان ورود به ایران را نخواهند داشت.

آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که ورود این شش بازیکن تیم ملی ونزوئلا به ایران با توجه به اقامت در آمریکا، ممکن است برای شرایط زندگی‌شان در این کشور مشکلی ایجاد کند و آنها نمی‌توانند مهر ورود به ایران را در گذرنامه‌های خود داشته باشند.


با این حساب فدراسیون فوتبال تنها یک راه برای جلوگیری از لغو این بازی دارد. اینکه در کشورهای همجوار از ونزوئلا پذیرایی کند. با توجه به روابط خوب ایران با دو کشور عمان و قطر به نظر می رسد این بازی در صورت برگزاری در یکی از این دو کشور انجام شود. هر چند سفر به عمان و قطر مستلزم هزینه برای فدراسیون فوتبال است و فدراسیون فوتبال به تازگی سفر تیم ملی فوتسال به برزیل برای انجام دو بازی دوستانه را به دلیل مشکلات مالی لغو کرده است.


قرار بود این بازی 29 آبان ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار شود. تیم ملی ایران 24 آبان ماه در همین استادیوم میزبان تیم ترینیدا و توباگو خواهد بود.

دیدگاه‌ها