کد خبر : 1562996 | 30 مهر 1397 ساعت 12:59 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از موفقیت خارق‌العاده‌ی جیدون سانچو در آلمان

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

بوروسیا دورتموند غول زردپوش فوتبال آلمان بعد از رضایت کامل از جیدون سانچو، سه اعجوبه‌ی جوان انگلیسی دیگر را زیر نظر گرفته و برای انتقال آنها به دورتموند برنامه‌ریزی کرده است.

دورتموند به دنبال شکار سه جوان انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، مسئولین دورتموند مدتی است بابی دانکن مهاجم 17ساله‌ی لیورپول را زیر نظر گرفته‌اند، کسی که در تیم دوم لیورپول بازی می‌کند ولی هفته‌ی پیش از طرف یورگن کلوپ دعوت شده بود تا با تیم اول این باشگاه تمرین کند. دورتموند در عین حال کالوم هادسون- اودوی جوان 17ساله‌ی چلسی را هم در رادار خود قرار داده و به فیل فادن اعجوبه‌ی جوان منچسترسیتی هم نظر مساعد دارد.

 

دورتموند بعد از جذب جیدون سانچوی 18ساله در فصل جاری از او به عنوان یکی از مهره‌های اصلی خود استفاده کرده و درخشش سانچو، کادر فنی و مسئولین این باشگاه را بر آن داشته تا این تجربه‌ی موفق را در مورد دیگر جوانان بااستعداد انگلیسی تکرار کنند. دورتموندی‌ها معتقدند سانچو پتانسیل این را دارد که در آینده به سوپراستاری 100 میلیون دلاری تبدیل شود.

 

دورتموند معتقد است بعد از موفقیت سانچو در این باشگاه، دیگر بازیکنان جوان انگلیسی حاضر خواهند بود دل به دریا زده و ماجراجویی در فوتبال آلمان و بوندس‌لیگا را تجربه کنند.

 

دانکن که پسردایی استیون جرارد اسطوره‌ی باشگاه لیورپول است تابستان پارسال از سیستم جوانان منچسترسیتی به لیورپول منتقل شد تا در تیم دوم این باشگاه بازی کند. دانکن که در تیم ملی زیر 17سال انگلیس هم عضویت دارد از کودکی هوادار پر و پا قرص قرمزهای آنفیلد بوده و در گوشه و کنار اروپا به عنوان یک مهاجم آینده‌دار شناخته شده است.

 

1347165

 

هادسون- اودوی در دوران پیش از شروع فصل در تمرینات چلسی حضور داشت و با اینکه مائوریسیو ساری به او قول داده بود با شروع فصل فرصت بازی در تیم اصلی چلسی را به او خواهد داد ولی تا این لحظه نتوانسته در لیگ برتر با لباس این تیم به میدان برود. علاوه بر دورتموند گفته می‌شود موناکو و سرمربی جدیدش تیری آنری هم خواهان جذب هادسون – اودوی هستند چرا که مایکل امنالو مدیر ورزشی جدید موناکو از دوران حضورش در چلسی با این بازیکن جوان انگلیسی آشنا است.

 

1347166

 

فادن هم یکی از ستاره‌های جوان منچسترسیتی است و پپ گواردیولا اصرار دارد که اجازه نخواهد داد او باشگاه سیتی را ترک کند. ولی دورتموند مصرانه به دنبال جذب این جوان منچستری است چرا که معتقد است او پتانسیل بالایی برای درخشش و ستاره شدن دارد.

 

1347167

دیدگاه‌ها