کد خبر : 1563004 | 30 مهر 1397 ساعت 13:36 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد 20-16 در غرب و شرق آسیا

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا این هفته بازی های برگشت خود را پشت سر می گذارد.

نبرد 20-16 در غرب و شرق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 آخرین مراحل خود را سپری می کند و کمتر از 20 روز تا پایان این تورنمنت باقی مانده است.

 

فردا و پس فردا دیدارهای حساس دور برگشت مرحله نیمه نهایی برگزار می شوند. در منطقه غرب تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر باید در تهران با هم دیدار کنند و در شرق قاره کهن هم سوون سامسونگ کره جنوبی پذیرای کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد بود.

 

بررسی های آماری مختلفی از این تیم های صورت می گیرد و داده های متنوع فردی و تیمی آنها موجود است. یکی از نکات اصلی که معمولا مورد بررسی ابتدایی قرار می گیرد، عملکرد خطوط حمله تیم ها است. در بین چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیده اند،

 

هیچ تیمی بهترین خط حمله کل قاره کهن را در اختیار ندارد و این عنوان متعلق به چونبوک موتورز کره جنوبی با 29 گل است؛ تیمی که در مرحله قبلی با این جام خداحافظی کرد. بعد از این تیم هم الدحیل قطر با 23 گل قرار دارد که در یک چهارم نهایی حذف شد.

 

اما پس از این دو تیم، یک نماینده از غرب و یک تیم از شرق حضور دارند که به نیمه نهایی هم راه یافته اند. تیم های السد قطر و کاشیما آنتلرز ژاپن هر کدام 20 گل تا اینجای رقابت ها به ثمر رسانده اند. نکته جالب درباره آمار گل های زده این است که حریفان السد و کاشیما هم به اندازه یکدیگر گل زده اند. هر کدام از تیم های پرسپولیس ایران و سوون سامسونگ کره جنوبی در پایان یازده بازی که تا کنون انجام داده اند، موفق به زدن 16 گل شده اند و رتبه ششم مشترک را از این حیث در اختیار دارند.

 

دیدگاه‌ها