کد خبر : 1563011 | 30 مهر 1397 ساعت 13:54 | 78.7K بازدید | 1 دیدگاه

ماجرای یک درام فوتبالی- رومانتیک

لیونل مسی- ایکاردی؛ انتقامی که به آینده موکول شد!

وسوسه انتقال به رئال مادرید، ماجرای لیونل مسی و ایکاردی را تبدیل به یک درام فوتبالی خواهد کرد.

لیونل مسی- ایکاردی؛ انتقامی که به آینده موکول شد!

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هواداران متعصب اینتر از همان روزهای حضور در لباس سمپدوریا که تخصص ایکاردی باز کردن دروازه یوونتوس و بوفون بود به وی علاقه داشتند، اما داستان به شهرت رسیدن کاپیتان گلزن اینتر فراتر از اتفاقات مستطیل سبز بود.

 

1347180

 

گلزن آماده این روزهای اینتر که مدت هاست مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، دیشب بعد از باز کردن دروازه دوناروما باز هم در آغوش واندا نارا حاضر شد اما این داستان از سالها قبل آغاز شده بود.

 

2 سال قبل واندا نارا در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و در حالیکه اشک می ریخت؛ پرده از راز بزرگ بین مثلث واندا- ماکسی لوپز و البته مائورو ایکاردی برداشت.

 

پرده اول؛ یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان

 

همسر فعلی کاپیتان اینتر مدعی شد ماکسی بارها و بارها در آرژانتین به وی خیانت کرده، با خدمتکار منزل آنها رابطه نامشروع داشته و وی حتی برای پایان دادن به این شرایط دست به خودکشی هم زده است.

 

واندا در آن مصاحبه مدعی شد حتی آزار جنسی همسرش نیز در دادگاه ثابت شده و او یک شب در حالیکه دست به خودکشی زده بود و خون زیادی هم از وی رفته بود، با سر رسیدن مادرش نجات پیدا می کند و وی همانجا تصمیم می گیرد به هر نحوی به زعم خودش جان 3 فرزندش را نجات دهد.

 

پردوه دوم؛ خرید آیپد- آغاز یک درام عاشقانه

 

در ادامه، قصد واندا برای خرید یک آی پد و مشاوره های مائوریتو در این زمینه، سرآغاز دوستی آنها شده و در ادامه طبق گفته های واندا، کاپیتان فعلی اینتر علیرغم احترام به رابطه واندا و ماکسی لوپز، سعی بر مشاوره دادن به واندا داشته است.

 

1347185

 

این رابطه در ادامه جدی تر و فراتر از خرید یک آیپد شده و در نهایت با درخواست ایکاردی و قول او مبنی بر مراقبت از فرزندان واندا، او و کاپیتان گلزن نراتزوری ازدواج کرده اند.

 

آنهایی که از منظر فوتبالی علاقمند به مائورو ایکاردی بودند، ترجیح دادند این سناریو را باور کرده و ستاره 25 ساله را مبرا از خطا تصور کنند.

 

پرده سوم؛ همیشه پای یک زن در میان است

 

اما ماکسی لوپز ترجیح داد چهره مائوریتو را خیانتکار جلوه داده و خودش را قربانی داستانی درام کند که در این سناریو، او در تلاش برای پناه دادن به یک جوان آرژانتینی مهاجر به ایتالیا بوده و ایکاردی نیز در نقش خائن وارد زندگی وی شده است.

 

1347181

 

عدم مبادرت به دست دادن پیش از دیدار اینتر و سمپدوریا در سال 2014، آتش جنگ بین 2 مهاجم آرژانتینی سری آ را بر افروخته تر کرد. در ادامه هر چه ایکاردی پیشرفت می کرد، ماکسی لوپز کم کم در حال محو شدن از اخبار فوتبال بود اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود داشت؛ لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین.

 

پرده چهارم؛ لیونل مسی و پنجره های بسته آلبی سلسته

 

از سنین جوانی دوستی عمیقی میان لئو و ماکسی لوپز برقرار بود و عدم دعوت از سوی سرمربی های مختلف از بهترین مهاجم نوک آلبی سلسته، این باور را تقویت کرد که این لیونل مسی است که درب های اردوی آرژانتین را روی مائوریتو بسته است.

 

گرچه ماکسی لوپز یک سال قبل در مصاحبه ای مدعی شد قرار ملاقاتش با لیونل مسی هیچ ربطی به مائورو ایکاردی نداشته و او اساسا تنها برای خوشحال کردن فرزندانش به دیدار دوست قدیمی رفته، اما به هر حال کاپیتان اینتر این جام جهانی را نیز به مانند دیگر تورنمنت های مهم ملی از خانه تماشا کرد و به جز عدم تمایل کاپیتان مسی، حداقل رسانه ها دلیل منطقی دیگری برای غیبت آقای گل 2 دوره سری آ در لیست آلبی سلسته، آنهم در شرایطی که ایگواین همچنان در تیم ملی عملکردی فاجعه بار داشت را پیدا نکردند.

 

پرده پنجم؛ ناکانی های مسی، بازگشت مائوریتو

 

بعد از جام جهانی فاجعه بار در روسیه، گرچه بسیاری منتظر انتشار خبر خداحافظی لیونل مسی از تیم ملی بودند اما به نظر می رسد وی حداقل تا پایان سال 2018 در ترکیب آرژانتین جایی نخواهد داشت.

 

 

1347179

 

پس آقای گل فصل قبل سری آ حالا دیگر تبدیل به پای ثابت اردوهای تیم ملی آرژانتین شده و عملکرد بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و گونسالو ایگواین در عرصه ملی نیز در سالهای اخیر به قدری فاجعه وار بوده که می تواند اطمینان یافت دیگر همیشه ایکاردی را در ترکیب آلبی سلسته تماشا خواهیم کرد؛ حتی اگر لیونل مسی چند ماه دیگر دوباره تصمیم به بازگشت بگیرد.

 

پرده ششم؛ لیگ قهرمانان: فرصتی برای انتقام وجود ندارد

 

از همان لحظه ای که مشحص شد بعد از سالها دوری اینتر از لیگ قهرمانان قرار است آنها با بارسلونا همگروه باشند؛ شاید بهترین فرصت برای انتقام از لیونل مسی برای واندا نارا و مائورو ایکاردی فراهم شده بود.

 

اما مصدومیت بد موقع لیونل مسی در دیدار با آلاوس احتمالا فرصت حضور در هر 2 دیدار رفت و برگشت را از کاپیتان بارسلونا خواهد گرفت و این مجادله، شاید به آینده ای دیگر موکول شود.

 

ایکاردی که دیشب و در لحظات پایانی منجی نراتزوری برابر رقیب دیرینه شده بود، در بهترین شرایط ممکن برای رویارویی با لیونل مسی قرار داشت اما این امکان حداقل فعلا از وی گرفته شده است.

 

پرده آخر؛ وسوسه رئال مادرید

 

نتایج ضعیف رئال مادرید و بحران گلزنی بی سابقه در برنابئو، یک بار دیگر شایعه انتقال ایکاردی به رئال مادرید را زنده کرده است. گرچه مائوریتو و همسرش طی این سالها بارها و بارها از تعهد و علاقه خود به ماندن در اینتر صحبت کرده اند، اما فرصت رقابت مستمر و مستقیم با لیونل مسی، وسوسه ایست که شاید در نهایت مائوریتو را راغب به مهاجرت به اسپانیا کند.

 

1347186

 

تعداد گل های ایکاردی به یوونتوس در حال 2 رقمی شدن بوده و او اخیرا قاتل میلان لقب گرفته است. مائورو متخصص درخشش در بازی های بزرگ است و برای فلورنتینو پرز، چه شکاری شیرین تر از این.

 

کسی چه می داند؛ شاید در آینده، ال کلاسیکو فرصتی برای اجرای یک درام عاشقانه در مستطیل سبز باشد؛ 2 گانه ای بین لیونل مسی و ایکاردی که مانند بسیاری از آثار سینمایی ماندگار، در آن همیشه پای یک زن در میان است.

 

آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها