کد خبر : 1563036 | 30 مهر 1397 ساعت 15:25 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

منادی: وقت برای قهرمانی می‌خواهیم

نیم فصل دوم نه، جام حذفی وقت شکست استقلال است

دروازه‌بان جوان تیم سایپا می‌گوید 6 سال است که در سایپا حضور دارد و یکی از بازیکنان با سابقه این تیم در عین جوانی محسوب می‌شود.

نیم فصل دوم نه، جام حذفی وقت شکست استقلال است

به گزارش "ورزش‌سه"،  علی اکبر منادی دروازه‌بان جوان تیم سایپا که در چند بازی آخر تیمش فیکس شده نمایش خوبی از خود ارائه داده است در خصوص دیدار با استقلال تهران گفت:


اولین بازی بزرگ من جلوی استقلال و پرسپولیس بود. اگر بخواهم از لحاظ تماشاگر بگویم جلوی تراکتور و تماشاگرانش بازی کرده بودم اما مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال یا پرسپولیس برای اولین بار بود. استقلال اولین دیداری بود که نمایشم به صورت زنده پخش تلویزیونی داشت و یک خورده اول مسابقه برای من سنگین بود. علی آقا مقابل استقلال از ما برد می‌خواستند و همین کار ما را بسیار سخت کرد و باعث شد جو سنگین شود.


این دروازه‌بان جوان که جانشین حامد فلاح‌‎زاده با تجربه در سایپا شده است در خصوص روند رسیدنش به ترکیب گفت:


من نزدیک به 6 سال است که در سایپا حضور دارم. 6 سال پیش همراه با گهر درود در 16 سالگی 10 بازی انجام دادم. از آن جا بود که دو الی سه پیشنهاد خوب از فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و سایپا برای ما آمد. آقای مجید جلالی با من تماس گرفت و با آمدن به تهران به سایپا پیوستم. امسال بعد از روزبه شاه علیدوست و مهدی ترابی من کاپیتان سوم تیم هستم و بعد از من حامد فلاح زاده قرار دارد. من به علت اینکه اولین سالی است که بازی می‌کنم بازوبند را نگرفتم و بنا به سن و سال امید خالدی آن را به این بازیکن دادم. در تمرین هم هر بازیکنی که خوب باشد علی آقا به آن میدان می‌دهد و باید خوب باشیم تا در ترکیب قرار بگیریم.


منادی درباره شانسش برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:


بستگی به نظر آقا دایی دارد که من در آسیا بازی کنم یا خیر. من تمام تلاشم را می‌کنم که بازی کنم. اما امسال شرایط ما سخت است. سایپا در جام حذفی بازی سختی با استقلال دارد و در لیگ جز مدعیان هستیم. البته اگر مسئولان سایپا بخواهند که ما مدعی باشیم چون آن‌ها یک مقدار به تعهداتشان بدقولی کردند. ما قبل از بازی با استقلال 30 درصد از قرارداد خود را دریافت کردیم اما نسبت به مسکن من بی مهری شده است. من بچه لر هستم و از این لحاظ مشکل دارم اما هیچ توجهی به این مشکل من نمی‌شود.


دروازه‌بان جوان سایپا در رابطه با دیدار تیمشان با استقلال در جام حذفی نیز گفت:


ما در آن دیدار باید جبران کنیم. نتیجه را در لیگ برتر باختیم اما در جام حذفی حتما باید جبران کنیم و نگذاریم به نیم فصل دوم برود. تمام تلاش ما بر این است که این باخت در اولین فرصت جبران شود.


منادی در ادامه جایگاه جوانان پیش علی دایی را خوب دانست و گفت:


ما در سایپا جوان زیاد داریم. کلا آقای دایی به جوان‌ها بها می‌دهد. وقتی با بزرگ‌ترهای فوتبال صحبت می‌کنم آن‌ها به من می‌گویند که خدا را شکر کن که علی دایی تو را دیده و بازی به تو می‌‎دهد وگرنه مربی دیگری خیلی سخت گلری جوان که 5 سال بازی نکرده است را درون ترکیب قرار می‌دهد. خدا را شکر تقریبا تا الان توانستم تا حدودی جواب علی آقا را بدهم. من باید در تمرینات خوب باشم تا توسط سرمربی فیکس شوم. تیم ما بسیار خوب است اما باید به آن فرصت بدهید. بیشتر بازیکنان سایپا جوان هستند و با فرصتی که می‌دهند توانایی قهرمانی در لیگ برتر را داریم.

دیدگاه‌ها