کد خبر : 1563064 | 30 مهر 1397 ساعت 17:29 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت سپاهان برابر استقلال 4 ساله می شود؟

تیم فوتبال سپاهان به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر سال ها است در حسرت پیروزی برابر استقلال است.

حسرت سپاهان برابر استقلال 4 ساله می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم روز جمعه برابر استقلال قرار می گیرد، تیمی که 3 بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با پیروزی برابر شاگردان امیرقلعه نویی می تواند به یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود.


اما آنچه از بازی های اخیر این دو تیم مشخص است آمار فوق العاده استقلال در 4 فصل گذشته برابر سپاهان است، جایی که آبی ها هرگز از طلایی پوشان اصفهانی شکست نخورده اند.


آخرین شکست استقلال برابر سپاهان مربوط به لیگ چهاردهم می شود، جایی که آبی ها با هدایت سرمربی فعلی سپاهان در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.


استقلال در بازی برگشت همان سال با نتیجه 2 بر یک سپاهان را در آزادی شکست داد و فصل بعد با هدایت مظلومی در بازی رفت 3 بر صفر طلایی پوشان را شکست داد و بازی برگشت هم با نتجه بدون گل مساوی به پایان رسید.


در لیگ شانزدهم استقلال در بازی رفت در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان به تساوی یک بر یک رسید و در بازی برگشت که در هفته پایانی برگزار می شد، آبی ها با نتیجه 2 بر یک پیروز و نایب قهرمان لیگ شانزدهم شدند.


اما فصل گذشته استقلال در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر سپاهان را گلباران کرد و در بازی برگشت هم آبی ها با تک گل تیام بازی را به نفع خود به پایان رساندند.


در صورتی که استقلال از سپاهان در بازی روز جمعه شکست نخورد، به 4 سال شکست ناپذیری خود برابر این تیم ادامه خواهد داد.


نکته جالب اینکه در این 4 فصل استقلال 4 بار در آزادی با سپاهان بازی کرده که حاصل آن 3 پیروزی و یک تساوی بوده است.

دیدگاه‌ها