کد خبر : 1563079 | 30 مهر 1397 ساعت 18:04 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح عباسیان درباره غیبت در بازی استقلال

معین عباسیان غایب بزرگ سایپا در دیدار برابر استقلال بود.

توضیح عباسیان درباره غیبت در بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، وینگر سایپا درباره ترک هتل ومصدومیتش پیش از بازی به ورزش سه گفت: روز قبل در عرق گیری یکی از بازیکن تیم مان روی مچ پام آمد و دیگر تحمل تمرین کردن نداشتم، با درد به هتل رفتم و در آنجا درد پایم خیلی زیاد شد از همین رو پیش از بازی نزد دکتر رفتم و پایم را نشان دادم و عکس گرفتم که خدا را شکر شکستگی نبود و کوفتگی بود و ورم داشت.


وی افزود: احساس کردم شاید بتوانم با این شرایط برای تیم بازی کنم و پیش پزشک تیم رفتم و او پایم را مجددا معاینه کرد و گفت تا ساعت 6 صبر کن تا پایت را تست کنم اما بعد گفتند نمی توانم و من خیلی از این بابت ناراحت شدم و مجبور به ترک هتل شدم. من برای این بازی خیلی انگیزه داشتم اما متاسفانه این بازی را از دست دادم و مطمئنا با تلاش برای بازی مقابل پرسپولیس این نبود را جبران خواهم کرد.


عباسیان در خصوص وضعیت مصدومیتش در حال حاضر هم می گوید: از امروز نرم دوی را آغاز کردم و از فردا تمرینات را آغاز خواهم کرد و با تلاش بسیار آماده بازی آینده مان برابر پرسپولیس خواهم شد.


وینگرچپ سایپا در مورد نتیجه ای که در بازی برابر استقلال برای نارنجی پوشان رقم خورد هم می گوید: ما یک ربع اول مسابقه خیلی خوب بودیم اما متاسفانه این بازی را واگذار کردیم و باخت را توجیه نمی کنم اما زمین باعث شد نتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم.


او در ادامه گفت: خیلی دوست داشتم در این بازی باشم و به نظرم بازی خوبی بود. برای استقلال ارزش زیادی قائلم و فکر نمی کنم جایگاهشان اینجای جدول باشد با اینکه ما در این مسابقه چیزی کم نداشتیم ولی فوتبال است و ما از موقعیت هایمان نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و شکست خوردیم.


بازیکن سایپا شرایط سایپا را خوب ارزیابی می کند و می گوید تاکنون مسئولین قول و قرارهایشان را عملی کردند و این در آینده کمک بزرگی برای موفقیت تیم خواهد بود: شرایط سایپا این روزها خیلی خوب است، مسئولین به قول هایشان عمل کرده اند و ما فقط 4 بازی سنگین داشتیم که با انجام بازی استقلال حالا سه بازی سخت پیش رویمان قرار دارد که علی آقا برای هریک از آنها استراتژی خاص خودش را دارد؛ ان شاالله در 3 بازی سخت آینده نتیجه مطلوب را بگیریم و بتوانیم رتبه مان را ارتقا دهیم.

 

دیدگاه‌ها