کد خبر : 1563096 | 30 مهر 1397 ساعت 18:32 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

عالیشاه و چالش بازگشت به لیست 18 (عکس)

امید عالیشاه در آخرین لحظات توسط برانکو به لیست اردو دعوت شد تا همچنان شانس حضور در جدال با السد را داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از بزرگترین چالش‌های امید عالیشاه محسوب خواهد شد و او باید در فاصله کوتاه باقی مانده تا دیدار سرنوشت ساز مقابل السد قطر بتواند از نظر بدنی و روانی شرایط حضور در لیست نهایی برانکو ایوانکوویچ را به دست بیاورد.


هافبک دونده پرسپولیس که برخلاف انتظار در بازگشت به این تیم نتوانسته از حیث دستیابی به گل و پاس گل عملکرد مدنظر را به جا بگذارد، با بدشانسی که در دیدار رفت مقابل السد نصیبش شد با مصدومیت مواجه شده است. این بازیکن طی روزهای اخیر در تلاش برای پایان دادن به این مصدومیت قرار داشت و البته با توجه به ناکامی‌اش در این راه نتوانست به لیست راه یابد. هرچند با اقبال دوباره برانکو ایوانکوویچ مواجه شد و به عنوان بازیکن شماره 21 به لیست اضافه شد. عالیشاه در تمرین امروز این فرصت را داشته تا به کادرفنی پرسپولیس نشان دهد تا از کیفیت حضور در جدال سرنوشت ساز مقابل السد برخوردار  است. او با توجه به نیاز تیم و جدالی تاریخی که در پیش است امیدوار است تا بتواند با غلبه بر مصدومیت قدیمی در جمع نفرات حاضر در استادیوم آزادی در بازی فردا قرار گیرد.


عالیشاه برای حضور در این لیست باید از سه نفر پیشی بگیرد و حداقل شانس خود را با حضور در لیست هجده نفره برای تاثیرگذاری در دیدار مقابل السد را جستجو کند. هافبکی که با قدرت دوندگی خود در صورتی که در آمادگی بالا قرار داشته باشد، پرسپولیسی‌ها می‌توانند به نمایش موفقیت آمیز او امیدوار باشند.

 

 

دیدگاه‌ها