کد خبر : 1563104 | 30 مهر 1397 ساعت 19:05 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهلالی‌ها جدایی ستاره خود را تکذیب کردند

مدیر باشگاه الهلال عربستان جدایی کارلوس ادواردو از این تیم را تکذیب و از او حمایت فراوانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش شایعه‌ای مطرح شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مارکوس داسیلوا ملقب به کنو، بازیکن تیم اهرام مصر را به  خدمت بگیرد و به همین دلیل فسخ قرارداد با کارلوس ادورادو دیگر ستاره برزیلی را بررسی می‌کند.


اما محمد بن فیصل رییس باشگاه الهلال با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که به تعهد خود در قبال ادورادو پایبند است و این بازیکن برزیلی کارش را با این تیم ادامه خواهد داد.


ادواردو در جریان برد 1-0 الهلال مقابل الشباب عربستان 58 دقیقه بازی کرد و سپس جایش را به بازیکن دیگری داد. اتفاقی که خشم وی را برانگیخت و باعث شد اعتراض زیادی را انجام دهد.


کارلوس ادواردو در پنج بازی اخیر الهلال تنها یک مسابقه را به صورت کامل درون زمین بوده و چهار دیدار دیگر را به صورت بازیکن جانشین وارد میدان شده یا در اواسط بازی جای خود را به بازیکن دیگر داده است. گویا این بازیکن برزیلی با ژسوس اختلافی دارد. او قبل از آمدن این مربی پرتغالی بیشتر نقش مهاجم مکمل را بازی کرده است.


در حالی که ژسوس می‌خواهد از آن در پست هافبک مرکزی بازی بگیرد. به خصوص در این زمان که عمر عبدالرحمن با مصدومیت سختی رو به رو شده و الهلال در این پست با کمبود بازیکن مواجه است.

 

1347282

دیدگاه‌ها