کد خبر : 1563120 | 30 مهر 1397 ساعت 21:00 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری با خلف وعده سر تمرین پدیده نیامد؛

حمایت مدیرعامل پدیده از باشگاه؛ شوآف یا واقعیت؟

مدیرعامل شرکت پدیده مادر علیرغم قولی که داده بود، باز هم بر سر تمرینات این تیم حاضر نشد.

حمایت مدیرعامل پدیده از باشگاه؛ شوآف یا واقعیت؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یحیی گل‌محمدی در مصاحبه پایانی خود پس از شکست فولاد خبر از وعده مدیرعامل شرکت پدیده در حمایت از تیم فوتبال خود داده بود، اتفاقات ضد و نقیض در روزهای اخیر، هواداران پدیده را در باور این وعده مصطفی انتظاری مردد کرده است.

در شرایطی که انتظاری مدیرعامل شرکت مادر پدیده ظرف روزهای گذشته جلسه‌ای نیز با یحیی گل‌محمدی داشته و قول داده است که مشکلات مالی این باشگاه را حل کند اما چیزی که در واقعیت رخ داده، متفاوت با شرایط قبل این تیم نیست.

 

بازیکنان پدیده که امروز انتظار حضور مدیرعامل شرکت پدیده را بنا به قولی که به یحیی داده بود می‌کشیدند، چشم‌شان به در ورودی خشک شد اما خبری از حضور انتظاری نشد تا باز هم یاس به اردوی مشهدی‌ها بازگردد.

با این اتفاقات مشخص نیست که وعده اخیر مدیرعامل شرکت مادر پدیده که مدیران تیم فوتبال این باشگاه را با انبوه مشکلات مالی دست تنها گذاشته بود، تنها شوآفی برای فرار از فشار شدید مردم مشهد بوده و یا واقعیت داشته و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورود مجددش به عرصه تیمداری است.

 

هر چه هست تیم فوتبال پدیده در شرایطی بسیار خاص در صدر جدول قرار گرفته که هر گونه اهمال و خلف وعده در انجام قول‌های مالی، شاید جایگزینی برای بعد نداشته باشد. به نظر می‌رسد، استانداری خراسان بیش از هر وقتی باید راسا در این موضوع وارد شده و شرایطی را محقق کند که آرزوی چندین ساله فوتبال خراسان و مردم مشهد برای صعود تیمشان به آسیا امسال دیگر در حد رویا باقی نماند.

دیدگاه‌ها