کد خبر : 1563128 | 30 مهر 1397 ساعت 20:53 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ صریح CR7 به اتهامات اخیر

رونالدو: مطمئنم پرونده آزار جنسی ختم به خیر می‌شود

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس پیش از دیدار حساس با منچستریونایتد، ابراز اطمینان کرد که پرونده آزار جنسی اش ختم به خیر خواهد شد.

رونالدو: مطمئنم پرونده آزار جنسی ختم به خیر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو متهم به آزار جنسی در سال 2009 شده و ممکن است تمام زندگی او به خاطر این پرونده، تحت تاثیر قرار بگیرد. گفته می‌شود او به کاترین مایورگا حق السکوت پرداخت کرده و پلیس لاس وگاس در حال بررسی موضوع است. اما رونالدو مطمئن است که این موضوع ختم به خیر می‌شود.

 

او گفت:" صد در صد من یک الگو هستم. هم در زمین و هم در خارج از زمین. همیشه لبخند می‌زنم. در باشگاه بزرگی بازی می‌کنم. سلامت بالایی دارم و همینطور خانواده ای خیلی خوب. همه چیز دارم. باقی چیزها تاثیری بر من ندارند. وکیل من مطمئن است که من در این پرونده موفق می‌شوم. دو هفته پیش بیانیه ای منتشر کردم و گفتم که دروغی در این رابطه نخواهم گفت. حقیقت در این پرونده ها همیشه پیروز است."

 

 

1343780

 

 

رونالدو درباره بحرانی که گریبان گیر رئال مادرید شده و بسیاری علتش را جدایی او از این تیم می‌دانند گفت:" من نباید راجع به دیگر باشگاه‌ها صحبت کنم ولی همه گذشته من در مادرید را می‌دانند. به نظرم با توجه به بازی فردا، زمان مناسبی برای صحبت کردن در این رابطه نیست."

 

رونالدو درباره بازگشت به منچستر و روبرو شدن با تیمی که او را به سطح اول فوتبال رساند گفت:" بازگشت به منچستر همیشه برای من اتفاقی احساسی است. وقتی به آنجا می‌روم، خاطراتی که در آنجا داشتم به خاطرم می‌آیند، ما همه جام ها را بردیم و عشق و علاوه هواداران را به خاطر دارم. همچنین یک نفر که هیچگاه فراموشش نخواهم کرد: سر الکس فرگوسن.  وقتی فهمیدم با یونایتد بازی خواهیم کرد، خیلی احساساتی شدم."

 

 

1346682

 

 

ایسکو، ستاره رئال مادرید مدعی شده که آنها با جدایی رونالدو کنار آمده اند و پشت سر ستاره پرتغالی گریه نمی‌کنند. رونالدو در واکنش به این صحبت ها گفت:" از این بابت خوشحالم. اگر من هم بودم، گریه نمی‌کردم."

 

رونالدو درباره عناوین انفرادی گفت:" به نظرم مهم ترین موضوع نیستند. من وسواسی در این رابطه ندارم. در دو ماه اخیر که در ایتالیا بوده ام، روزهای خوبی پشت سر گذاشته ام و همه چیز خوب پیش رفته است. تیم ما خیلی خوب بوده. عناوین برای من همه چیز نیست، البته که کمکم می‌کنند ولی وسواسی ندارم."

 

سی آر سون در باره سطح یووه گفت:" نمی‌خواهم این موضوع را با رئال مقایسه کنم. رئال تیم بسیار خوبی است. من در رئال مسیرم را پیش رفتم و حالا فصل جدیدی پیش رو دارم. افتخار می‌کنم که در اینجا بازی می‌کنم."

دیدگاه‌ها