کد خبر : 1563183 | 01 آبان 1397 ساعت 10:32 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - یوونتوس

دو تیم منچستریونایتد و یوونتوس، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار امروز چمپیونزلیگ بین دو تیم قدرتمند انگلیس و ایتالیا برگزار خواهد شد. منچستریونایتد با وجود نتایج نه چندان خوبی که تا به اینجا فصل کسب کرده، ولی پس از دیدار با نیوکاسل به نظر رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است. شاگردان مورینیو در آستانه ثبت اولین شکست چلسی در استمفوردبریج بودند که با بدشانسی و در دقیقه 96 گل تساوی را دریافت کردند. به نظر می‌رسد بازیکنان یونایتد متحد و یک دل شده اند تا سرمربی خود را حفظ کنند و از همین جهت، امروز باید انتظار عملکرد خوبی از یونایتد داشت.

 

 

1341714

 

 

در آن سو، یوونتوس نتایج بسیار خوبی تا به اینجا فصل کسب کرده و با اختلاف صدرنشین لیگ ایتالیا است. آنها در تمامی دیدارهای خود، به جز دیدار اخر به پیروزی رسیده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. رونالدو ستاره اول یوونتوس در این فصل بوده و نمایش‌های فوق العاده ای داشته و همچنین در گلزنی نیز بسیار موفق بوده است.

 

با این حال او در دیدار اول یووه در چمپیونزلیگ مقابل والنسیا از زمین اخراج شد و بازی قبلی را به علت محرومیت از دست داد و از همین رو تا به حال برای این تیم در چمپیونزلیگ گلی به ثمر نرسانده است.

 

1347318

 

 

اما موضوع اصلی دیدار امشب، بازگشت رونالدو به الدترافورد است. فوق ستاره پرتغالی، در یونایتد توانست نامی برای خود دست و پا کند و 6 فصل در این تیم بازی کرد. او 3 قهرمانی لیگ برتر، 1 قهرمانی چمپیونزلیگ و 1 توپ طلا در جمع شیاطین سرخ کسب کرد و در سال 2009 این تیم را به مقصد رئال ترک کرد. حال این دومین دیداری است که او با پیراهن تیمی دیگر مقابل یونایتد انجام می‌دهد. پیش از این او با رئال مادرید به الدترافورد سفر کرده بود و حتی موفق به گلزنی و حذف یونایتد نیز شده بود. با این حال او همواره چهره بسیار محبوبی در بین یونایتدی ها به حساب می‌آید و انتظار می‌رود امشب به شدت مورد تشویق هواداران قرار بگیرد.

 

دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که دو بازی با پیروزی یونایتد و 1 بازی دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است.

 

جسی لینگارد و الکسیس سانچس به علت مصدومیت به این بازی نخواهند رسید و حضور مارکوس روخو، مارکوس راشفورد، مروان فلینی، اسکات مک تومینای، دیوگو دالوت و فیل جونز مشخص نیست. در آن سو یووه نیز روگانی، خدیرا، مانژوکیچ و اسپیناتزولا را در اختیار ندارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1347350

دیدگاه‌ها