کد خبر : 1563190 | 01 آبان 1397 ساعت 11:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی شمالی‌ها از شمال و جنوب (عکس)

مصاف حساس خونه به خونه و شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. این نشان می دهد دو تیم پیش از بردن، به بازنده نبودن در برابر هم فکر می کردند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از آن جهت حساس و حا ئز اهمیت بود که محمود فکری روی نیمکت تیم جنوبی نشسته بود. مربی مازنی که در یکی دو سال اخیر با مالک باشگاه خونه به خونه وارد چالش شده بود و درگیری های لفظی این دو طبیعتا حساسیت های بازی را دو چندان کرده بود. از سویی خونه به خونه نیز می دانست میزبان یک تیم مدعی قهرمانی با مربیگری محمود فکری است و نباختن به چنین تیم هایی شاید کمتر از برد نباشد.


در نهایت تلاش های دو تیم در استادیوم شهرستان سیمرغ گلی به همراه نداشت و دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل و یک امتیاز رضایت دادند. نتیجه ای که شاید برای مربیان دو تیم هم راضی کننده بود.


محمود فکری که فصل گذشته  همراه نفت مسجد سلیمان قهرمان لیگ یک شده بود این فصل قطعا کار سخت تری را برای صعود به لیگ برتر پیش رو خواهد داشت به این خاطر که همه حریفان وقتی در برابر شاهین شهرداری بوشهر صف آرایی می کنند این تیم را مدعی قهرمانی بر می شمرند و می کوشند بهترین بازی خودرا به نمایش بگذارند. شاهین شهرداری بوشهر هم اکنون تیم سوم است اما خونه به خونه هیچ نشانی از تیم مدعی فصل گذشته ندارد و به نظر می رسد با جوانها برای این تیم ماندن در جدول بازی ها هم قانع کننده است.


عکس از علیرضا گلی

 

1347359

دیدگاه‌ها