کد خبر : 1563197 | 01 آبان 1397 ساعت 13:30 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه کاپیتان پرسپولیس به هواداران حاضر در آزادی

کاپیتان پرسپولیس از هواداران این تیم خواست تا انرژی خود را معطوف به زمان شروع بازی کنند تا عرصه بر حریف سخت شود.

توصیه کاپیتان پرسپولیس به هواداران حاضر در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به استقبال جالب توجه هواداران پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل حریف قطری، انتظار می‌رود استادیوم آزادی امروز به سرخ‌ترین حالت ممکن خود تبدیل شود و شرایط برای صعود شاگردان برانکو به مرحله بعدی فراهم شود.


سیدجلال حسینی که در بازی قبلی این تیم مقابل نود ارومیه گلایه خود را متوجه هواداران این تیم کرده بود که از این جدال استقبال نکرده بودند، اکنون امیدوار است آنها در حساس‌ترین مقطع فصل حامی بزرگ این تیم باشند.


با توجه به مشکلاتی که برای تهیه بلیت و بعد از آن استقرار هواداران وجود دارد، معمولا بیشتر هواداران از ساعات ابتدایی حضور خود در استادیوم آزادی با شعار و تشویق خود با تخلیه انرژی مواجه می‌شوند. این مساله در دقایق کوتاه باقی مانده تا بازی شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرد تا جایی که بعد از دقایق ابتدایی و با تحلیل انرژی هواداران، بیشتر آنها در ادامه بیشتر در نقش تماشاچی ظاهر می‌شوند و در سکوت بازی را دنبال می‌کنند.


کاپیتان پرسپولیس البته امیدوار است در بازی امروز هشتاد هزار هوادار به بازیکنان داخل زمین انرژی و انگیزه مبارزه بدهند. سیدجلال حسینی با اشاره به این موضوع گفت: هواداران نقش پررنگی در این بازی خواهند داشت و من این را قبلا هم گفتم. در این بازی هیچ کدام از ما به چیزی فکر نخواهیم کرد. هیچ چیز جز برد و موفقیت پرسپولیس اهمیت ندارد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم تا انرژی خود را قبل از بازی خرج نکنند و بچه‌های ما انتظار دارند در تمام 90 دقیقه با انرژی خود باعث انگیزه بین بازیکنان شوند.


وی ادامه داد: امروز یک روز خاص برای فوتبال ماست و همه ما امیدواریم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. از شنیدن اینکه هواداران استقبال خوبی از بازی کرده‌اند، همگی خوشحالیم و امیدوارم آنها در طول 90 دقیقه خستگی ناپذیر در کنار ما باشند تا شرایط برای ما بهتر شود.

 

 

دیدگاه‌ها