کد خبر : 1563230 | 01 آبان 1397 ساعت 14:45 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

امیری: اعتراف کردید ولی چه فایده؟

آقای اصفهانیان! این حرف‌ها برای نساجی امتیاز می‌شود؟

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از چند روز سکوت، بالاخره اظهار کرد که پنالتی اعلام شده به سود سپاهان اصفهان در بازی با نساجی مازندران اشتباه بوده است.

آقای اصفهانیان! این حرف‌ها برای نساجی امتیاز می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در پی اعلام فریدون اصفهانیان در خصوص اشتباه کوپال ناظمی داور بازی سپاهان و نساجی مازندران در اعلام پنالتی به سود سپاهان، علی امیری، مدیرعامل نساجی گفت: چه فایده؟ صد تا از این حرف ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی مازندران و هوادارانش نمی شود. اصلا ۱۰ هفته هم کوپال ناظمی داور مسابقه را محروم کنند برای ما هیچ سودی ندارد چون مشابه همین اشتباهات در ۹ هفته گذشته رخ داده است.

 

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به گواه تمام کارشناسان داوری در طول ۹ هفته گذشته انواع و اقسام اشتباهات داوری علیه نساجی مازندران رخ داده و حالا تازه آقای اصفهانیان یادش افتاده اعتراف کند؟! چرا آن روزی که گل های سالم نساجی در دیداربا تیم های پارس جنوبی و سایپا با اشتباه مسلم داوران مردود اعلام شد آقای اصفهانیان حرفی نزد؟ چرا از ایشان پنالتی ناحق فولاد خوزستان پس از شیرجه زدن مهاجم حریف سخنی نراند یا اینکه پنالتی اخراج مدافع تراکتورسازی در بازی با نساجی را نادیده گرفت؟  حالا چه شده که پس از ۹ هفته ناگهان احساس عذاب وجدان کردید؟


وی افزود: متاسفانه آقایان نمی دانند یا خودشان را به آن راه می زنند که همین امتیازات دود شده و بر باد رفته ناشی ازاشتباهات داوران می تواند سرنوشت تیم های برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند. این اعترافات به درد نساجی و هواداران مظلومش نمی خورد و مطمئن باشید شما و داورانی که حق این تیم مردمی را ناحق کردند حلال نخواهیم کرد. بحث من مختص به این بازی و سپاهان نیست.

 

امیری همچنین خاطر نشان کرد: در پایان صحبتی هم با آقای تاج دارم. آقای تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال، دیگر صدای چند تیم و آه و فغان چندین و چند هزار هوادار مظلوم باید در بیاید که شما دست به کار شوید؟ شنیدیم رئیس کمیته داوران حتما باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون باشد. اگر این موضوع صحت دارد چرا از نیروهای تازه نفس و با انگیزه ای همچون هدایت ممبینی که هم جوان تر و هم با انگیزه تر از اصفهانیان است در کمیته داوران استفاده نمی کنید؟ چرا تلاش نمی کنید با استفاده از مدیران مجرب و تحصیلکرده عدالت در فوتبال حاکم شده و اسباب دلسردی باشگاه های خصوصی و مالکان آن فراهم نشود؟ باور بفرمایید ما و هواداران نساجی دیگر هیچ امیدی به اصلاح داوری فوتبال ایران با رئیس فعلی نداریم. در ضمن همین جا هم اعلام می کنم اسناد و مدارک لازم برای اثبات مظلومیت نساجی را در اختیار داشته و حاضرم در کمیته انضباطی آن را ارائه بدهم.

 

مدیر عامل نساجی مازندران در پایان ضمن تشکراز رسانه های ورزشی کشور گفت: هر چند متاسفانه برنامه نود پخش نشد و نساجی و هوادارانش به شدت از این مساله ناراحت شدند اما جا دارد تشکر خالصانه ای از تمام رسانه های ورزشی کشور داشته باشم که از ناداوری ها علیه نساجی نوشتند. چه بسا اگر حق طلبی و مطالب رسانه ها نبود آقای اصفهانیان به جای اعتراف به اشتباه از داورانی که علیه نساجی سوت زدند تشکر هم می کرد. علی ایحال از همه عزیزان رسانه ای تشکر کرده و امیدوارم کرکره برنامه نود هرگز پایین کشیده نشود چون تضعیف این برنامه پر مخاطب و مجری عادلش به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها