کد خبر : 1563247 | 01 آبان 1397 ساعت 17:11 | 111.5K بازدید | 0 دیدگاه

یورش به فینال با تدابیر برانکو ایوانکوویچ

ترکیب پرسپولیس برابر السد قطر مشخص شد

سرمربی سرخپوشان در فاصله زمانی باقیمانده تا جدال سرنوشت ساز با السد قطر ترکیب اصلی تیمش برای این بازی را مشخص کرده است.

ترکیب پرسپولیس برابر السد قطر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با برتری تک گله در دوحه در شرایطی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل السد قطر صف آرایی خواهد کرد که برانکو نسبت به بازی رفت تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده است.
بر این اساس محمد انصاری و کمال کامیابی نیا که در بازی رفت محروم بودند، در این دیدار به ترکیب اصلی راه یافته‌اند و محسن ربیع خواه نیز در لیست ذخیره قرار گرفته است. امید عالیشاه نیز که در بازی رفت در ترکیب اصلی حضور داشت در این بازی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.


برانکو برای دیدار مقابل السد در استادیوم آزادی از بیرانوند درون دروازه تیمش سود خواهد برد. دروازه‌بانی که طی دو تقابل قبلی مقابل شاگردان فریرا موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.


در خط دفاعی اینبار زوج محمد انصاری و سیدجلال حسینی در قلب دفاعی به کار گرفته شده‌اند تا شجاع خلیل زاده راهی سمت راست دفاعی شود. شایان مصلح نیز همانند بازی رفت در سمت چپ دفاعی وظیفه کنترل حمله وران السد را برعهده خواهد داشت.


کمال کامیابی نیا به همراه احمد نوراللهی در پست هافبک دفاعی حاضر شده‌اند و بشار رسن و سیامک نعمتی دیگر بازیکنان این پست خواهند بود. نعمتی در بازی رفت در پست دفاع راست عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت و باید دید اینبار در فاز تهاجمی چه نمایشی ارائه خواهد داد. این بازیکن موفق شده در بازی مرحله گروهی دروازه السد را باز کند.


علی علیپور و گادوین منشا نیز دو مهاجم پرسپولیس در این بازی خواهند بود. علیپور در بازی رفت و در دقایق پایانی با فراری دیدنی و گرفتن یک پنالتی و در نهایت گل کردن آن چهره خطرناک پرسپولیس در خط هجومی علیه السد محسوب می‌شود و منشا نیز در اوج آمادگی خود امیدوار به درخشش دوباره در استادیوم آزادی و در لیگ قهرمانان آسیاست.


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، بشار رسن، احمد نوراللهی، گادوین منشا، علی علیپور و کمال کامیابی نیا


دیدار دو تیم از ساعت 18:30 در استادیوم آزادی و با قضاوت والنتین کوالنکو از ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها