کد خبر : 1563248 | 01 آبان 1397 ساعت 17:35 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

خبری از بازگشت نیمار ندارم

تراشتگن: امسال همه جام ها را می خواهیم

مارک آندره تراشتگن در پنجمین فصل حضورش در بارسا حالا به یک گلر بی جانشین تبدیل شده است.

تراشتگن: امسال همه جام ها را می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش او در دو فصل گذشته، بارسا را در بسیاری از بازی های از شکست نجات داده است. برای مثال در بازی شنبه شب برابر سویا اگر سیوهای استثنایی او نبود، شاید بارسا نمی توانست 4-2 به پیروزی برسد.

 

 

1347292

 

 

گلر آلمانی در مصاحبه با نشریه موندودپورتیوو گفت:« هر فصل را با یک هدف شروع می کنیم. فتح همه جام های ممکن. فصل گذشته شکست غیرمنتظره برابر رم ما را از رسیدن به این هدف دور کرد ولی درس خوبی برای مان شد. یاد گرفتیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پیش از این، ما برابر پی اس جی چنین اصلی را ثابت کرده بودیم ولی مقابل رم، برعکس آن رخ داد. امسال باید در هر بازی و در هر سطحی، درون زمین نشان دهیم که تیم بهتری هستیم. ما همه جام ها را می خواهیم.»

 

بهترین خاطره از ال کلاسیکو:« قطعا پیروزی بر رئال، اوج هر نتیجه ای است. هفته بعد با این تیم بازی داریم و کاملا آماده ایم. برای هواداران نیز پیروزی در ال کلاسیکو اهمیت بسیاری دارد اما پیش از این بازی، باید به مصاف اینتر در لیگ قهرمانان برویم که آن هم بسیار با اهمیت است.

بهترین خاطره ام از ال کلاسیکو به دو فصل پیش بر می گردد که رئال را در برنابئو با گل دقیقه 93 مسی شکست دادیم و او پیراهنش را به هواداران رئال نشان داد. آن فصل قهرمان نشدیم ولی برای من خاطره خوبی از ال کلاسیکو به جا ماند.»

 

 

1346766

 

 

رئال بدون رونالدو:« بدون رونالدو آنها به سبک دیگری بازی می کنند. شرایط فعلی رئال خوب نیست و غیبت رونالدو محسوس است ولی رئال بازیکنان بزرگی دارد. بازی های زیادی از رئال در این فصل تماشا نکرده ام ولی با کروس در مورد شرایط فعلی این تیم صحبت کرده ام. با این حال بیشتر از رئال، تمرکزم روی تیم خودمان است.»

 

نیمار:« این شما رسانه ها هستید که در مورد نیمار اطلاعات بیشتری دارید. به شخصه رابطه بسیار خوبی با نیمار دارم اما اینکه او قصد بازگشت دارد را نمی دانم. بارسا همیشه بهترین های دنیا را می خواهد و نیمار نیز یکی از بهترین هاست.»

 

مصدومیت مسی:« لئو مهره ای بی جانشین برای ما محسوب می شود ولی باید با غیبت او کنار بیاییم؛ هرچند که کار ساده ای نیست. کیفیت ما در فاز تهاجمی بسیار بالاست و اطمینان دارم که همه بازیکنان در زمین، با حداکثر توان شان بازی خواهند کرد.»

 

تشویق شدن توسط هواداران در بازی برابر سویا:« ممنونم از هواداران بابت تشویق های شان. همیشه با من بهترین رفتار را داشته اند. چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد. ممنون از همه آنها.»

 

 

دیدگاه‌ها